کد خبر: ۱۳۷۸۲۸
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۴
جام حذفی فوتبال

استقلال، شيرين فراز را گل‌باران كرد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: استقلال سرنوشتی كاملاً متفاوت نسبت به 7 تيم ناكام ليگ برتری داشت و توانست به‌راحتی حريف دسته‌يكی‌اش را از پيش‌رو بردارد.

‌در شرايطی كه روز گذشته و امروز 7 تيم ليگ برتری با پذيرش شكست برابر حريفان‌شان از گردونه رقابت‌های جام حذفی كنار رفتند و پرسپوليس هم در 2 دقيقه پايانی وقت‌های اضافی ماراتن 120 دقيقه‌ای موفق شد، آخرين تيم دسته يک را از پيش‌رو بردارد، استقلال با نتيجه 5 بر يک از سد شيرين فراز كرمانشاه گذشت تا حريف مهر كرج درمرحله يک‌هشتم‌نهايی اين رقابت‌ها شود.

در اين ديدار ميلاد ميداودی در دقايق 33 و 53‌، محسن يوسفی در دقايق 62 و 68 و اسماعيل شريفات در دقيقه 76 پنج گل آبی‌های تهران را به ثمر رساندند و تک‌گل شيرين فراز را هم سجاد خسروی در دقيقه 88 وارد دروازه استقلال كرد. اين در حالی بود كه حنيف عمران زاده و مجتبی جباری هم دو گل به ثمر رساندند اما داور اين دو گل را نپذيرفت.

پرويز مظلومی در اين بازی به آندرانيک تيموريان، فرهاد مجيدی و خسرو حيدری بازی نداد و در 10 دقيقه پايانی هم مهدی رحمتی جايش را به هادی زرين‌ساعد داد تا دروازه‌بان دوم استقلال برای نخستين‌بار در تركيب اين تيم قرار گيرد.

استقلال تهران با اين پيروزی حريف مهر كرجی شد كه توانست امروز راه‌آهن شهرری را با نتيجه 3 بر يک از پيش‌رو بردارد و يكی ديگر از شگفتی‌های جام حذفی را رقم بزند.

در ديگر ديداری كه برگزار شد نفت آبادان با نتيجه 3 بر يک گهر زاگرس را از پيش‌رو برداشت و به جمع 16 تيم پايانی راه يافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین