کد خبر: ۱۷۵۶۰۰
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۷

قیمت فروش خودروهای اجلاس سران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: از خودروهای مورد استفاده در اجلاس سران جنبش عدم تعهد، مگان به قیمت حداکثر 51 میلیون و 600 هزار تومان، ماکسیما 76 میلیون و 600 هزار تومان و تیانا نیز 92 میلیون تومان به فروش رسید.

مرتضی نوازنی - معاون بازرگانی پارس خودرو با بیان این مطلب اظهار کرد: تعداد 646 دستگاه از خودروهای مگان، ماکسیما و تیانا مورد استفاده در اجلاس سران جنبش عدم تعهد در مزایده عرضه شد که 499 دستگاه از آن‌ها پیشنهاد قیمتی بالاتر از نرخ پایه کارشناسی داشته و فروخته شدند.

وی با بیان اینکه بیشترین قیمت‌ پیشنهاد شده برای خرید خودرو مگان 51 میلیون و 600 هزار تومان، ماکسیما 76 میلیون و 600 هزار تومان و تیانا 92 میلیون تومان است، خاطرنشان کرد: البته هزینه‌های بیمه، پلاک و شماره‌گذاری این خودروها بر عهده برندگان مزایده است ضمن آنکه در این مرحله از مزایده 298 دستگاه مگان، 95 دستگاه تیانا و 106 دستگاه ماکسیما فروخته شد.

به گزارش ایسنا،معاون بازرگانی پارس خودرو داد: حدود 150 دستگاه از خودروهای باقی مانده اجلاس سران شامل 90 دستگاه مگان، 34 دستگاه تیانا و 30 دستگاه ماکسیما نیز در مرحله بعدی مزایده عرضه خواهند شد.

نوازنی تصریح کرد: اسامی برندگان مزایده در سایت پارس خودرو منتشر شده است. برندگان ظرف 5 روز آینده فرصت دارند تا نسبت به تکمیل وجه اقدام و پس از آن خودروی خود را دریافت کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
0
0
باسلام احتراما به استحضار می رساند در خصوص اعلام قیمت حداکثری فروش خودرو های فوق جالب است مردم ایران توجه نمایند که هر خودرو علاوه بر قیمت پایه اعلام شده در فروش باید حدود 8 الی 10 درصد مبلغ پیشنهادی را هم به عنوان عوارض و مالیات و شماره گذاری و ثبت دفترخانه و بیمه پرداخت نماید این به ایم معنی است که :

تیانا غیر صفر فروش رفته به قیمت 92میلیون دست مصرف کننده با افزایش عوارض حدود 9 درصدی می شود 100 میلیون ناقابل

ماکسیما غیر صفر فروش رفته به 76/600 دست مصرف کننده با عوارض حدود 9 درصدی می شود 83/794 میلیون

مگان فروش رفته غیر صفر کیلومتر به 51/600 با احتساب عوارض 9 درصدی می شود 56/244 میلیون ناقابل

حال مقایسه کنید قیمت بازار خودروی صفر کیلومتر هرکدام از اینها با مبالغ تمام شده برای مردم !!!!

حال یک سوال کارشناسی و قانونی وجود دارد

با توجه به اینکه خودروهای فوق هنگام تحویل به دولت توسط نیروی انتظامی و با مراسمی همراه با معرفی پلاک تشریفات پلاک گذاری شدند باید از مدیران فروش ایم مناقصه سوال کرد مگر در ایران هنگام پلاک گذاری خودرو کلیه عوارض و مالیات و هزینه های بیمه و پلاک توسط خودروساز پرداخت نشده که در حقیقت در این مسیر دولت محترم به عنوان مشتری و صاحب پلاک تشریفات در هر شماره شاسی و موتور خودرو پرداخت شده است لذا دریافت مجدد این هزینه ها توسط مزایده گذار از برنده مزایده محل قانونی دارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به هر حال این روند نیز مانند سایر موارد مرسوم در کشور با مظلومیت مصرف کنندگان ایرانی ختم به خیر شد و قضاوت را برعهده مردم صبور می گذارم.
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
0
0
باسلام ضمن تشکر از انتشار نظر بنده متاسفانه من ارسالی قبلی دارای یکسری اشکالات تایپی است در صورت ممکن متن زیر را جایگزین قبلی فرمائید

باسلام احترام به استحضار می رساند در خصوص اعلام قیمت حداکثری فروش خودرو های فوق جالب است توجه نماییم که هر خودرو علاوه بر قیمت پایه اعلام شده در فروش باید حدود 8 الی 10 درصد مبلغ پیشنهادی را هم به عنوان عوارض و مالیات و شماره گذاری و ثبت دفترخانه و بیمه پرداخت نماید این به معنی واقعی:

تیانا غیر صفر فروش رفته به قیمت 92میلیون دست مصرف کننده با افزایش عوارض حدود میانگین 9 درصدی می شود 100 میلیون ناقابل

ماکسیما غیر صفر فروش رفته به 76/600 دست مصرف کننده با عوارض حدود میانگین 9 درصدی می شود 83.700 میلیون ناقابل

مگان فروش رفته غیر صفر کیلومتر به 51/600 با احتساب عوارض میانگین 9 درصدی می شود 56.244 میلیون ناقابل

حال مقایسه کنید قیمت بازار خودروی صفر کیلومتر هرکدام از اینها با مبالغ تمام شده برای مردم با این همه تبلیغ و هزینه !!!!

حال یک سوال کارشناسی و قانونی وجود دارد

با توجه به اینکه خودروهای فوق هنگام تحویل به دولت توسط نیروی انتظامی و با مراسمی همراه با معرفی پلاک تشریفات پلاک گذاری شدند باید از مدیران فروش این مناقصه سوال کرد مگر در ایران هنگام پلاک گذاری خودرو کلیه عوارض و مالیات و هزینه های بیمه و پلاک توسط خودروساز پرداخت نمی شود ؟؟؟ که در حقیقت در این مسیر دولت محترم به عنوان مشتری و صاحب پلاک تشریفات در هر شماره شاسی و موتور خودرو این هزینه را باید پرداخت می نمود !!! و اگر نیروی انتظامی هنگام پلاک گذاری این خودرو ها با پلاک تشریفات دریافت نکرده یعنی خلاف مقررات آیا خودرو ها بدون بیمه نامه توسط دولت اقدام به نق و انتقال میهمانان خارجی می نمودند ؟؟؟؟ لذا دریافت مجدد این هزینه ها توسط مزایده گذار از برنده مزایده محل قانونی دارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به هر حال این روند نیز مانند سایر موارد مرسوم در کشور با مظلومیت مصرف کنندگان ایرانی ختم به خیر شد و قضاوت را برعهده مردم صبور می گذارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
0
0
کدوم سایت؟!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
0
0
دنبال سایت نگرد دوست من همونهای که تو اخبار گفتند این خودرو ها کرایه ای است همونا برنده شدند رفته بابا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
0
0
چرا شما تینا را تیانا می نویسید و می خوانید؟ teana
مگر تیچر را تیاچر می خوانند؟ teacher
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین