کد خبر: ۱۳۴۴۰۷
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۸
در پنجمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت

تاکید دوباره احمدی‌نژاد بر "بیداری انسانی بودن تحولات منطقه"

پیروان حقیقی پیامبران همواره مسلمانان بوده‌اند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد امروز یکشنبه در پنجمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت با اشاره به اصل خلقت انسان گفت: انسان مهمترین مخلوق هستی است و همه عالم برای انسان خلق شده است.

وی با بیان اینکه انسان برای این خلق شد که خلیفه الله بر روی زمین باشد، گفت: آیینه تجلی اسماء خدا در زمین انسان است.

احمدی‌نژاد افزود: خدای متعال عالم را در خدمت به انسان خلق کرد تا انسان خود را بالا بکشد.

احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه خدا انسان را بر اساس فطرت الهی خلق کرد، گفت: البته خداوند انسان را در نازل‌ترین سطح در خاک قرار داد و از او خواست که خود را بالا بکشد و لذا برای این ماموریت خداوند انسان را تنها نگذاشت و میان خود و انسان واسطه قرار داد.

وی ادامه داد: این واسطه کامل و در نقطه اوج بود. پیامبران آمدند و انسان را هدایت کردند تا بتوانند غل و زنجیرها را از دل انسان‌ها باز کنند. 

وی با اشاره به اینکه خداوند انسان را تنها نگذاشت و بعد از پیامبران اوصیاء آمدند اظهار داشت: حقیقت و فطرت انسان‌ها یکی است.

احمدی‌نژاد افزود: آرزوی نهایی همه انسانها، توحید، عدالت، رسیدن به خدا، علم، حکمت و قدرت و رحمت مطلق است و این را خداوند در نهاد همه انسان‌ها قرار داده است و لذا می‌بینیم که خدا برای رسیدن به این قله دین را نازل کرد.

وی با تاکید بر اینکه خدا برای هدایت انسان‌ها بیش از یک دین را قرار نداد و آن هم اسلام است، گفت: پیروان حقیقی پیامبران همواره مسلمانان بوده‌اند و خدای متعال یک دین برای نوع بشر فرستاد.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: دین کامل توسط پیامبر اکرم (ص) به بشریت هدیه شد و معتقدم اگر کسی حضرت عیسی‌(ع) و موسی‌(ع) را به عنوان پیامبر پذیرفته باشد باید به همان دلیل هم پیامبر اکرم را بشناسد و به ایشان ایمان بیاورد.

احمدی‌نژاد افزود: امر هدایت و مدیریت جامعه به دست اهل بیت استمرار پیدا کرد و اهل بیت ماموریت دارند تا با مدیریت جامعه بشری راه پیامبر را استمرار دهند، موانع را بردارند و انسان را تا خود خدا همراهی کنند.

وی با تاکید بر اینکه کسانی می‌توانند هدایتگر حقیقی باشند که خود در قله کمال باشند، گفت: رهبران جامعه بشری به نسبت فاصله از قله کمال در جامعه نقش ایجاد می‌کنند و موجب درگیری می‌شوند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه خداوند پیامبران را از هر عیبی پاک کرده در قله کمال قرار داده است، گفت: ماموریت هدایت بشر به عهده اهل بیت است چرا که آنها متعلق به همه بشرند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه اندیشه امامت فراتر از طائفه، قوم و مرزهای جغرافیایی است، تاکید کرد: اگر اهل بیت متعلق به یک گروه باشند نقص در ماموریت است و بر خلاف ذات انسان کامل است، چرا که رحمت خدا برای همه موجودات هستی است.

وی با اشاره به اینکه مشکل اصلی جامعه بشری در طول تاریخ به مدیریت‌های ناشایست و غیرالهی و ظالم حاکم بر جوامع بشری بر می‌گردد، گفت: آنچه که در طول ‌سال‌های گذشته از فساد، جنگ‌ها، ظلم‌ها و مانع‌تراشی‌های در برابر کمال بشر اتفاق افتاد از طریق حاکمان ناصالح و غیرالهی بود و لذا آنها همواره موجب تفرقه بودند و جامعه بشری را تکه‌تکه می‌کردند. 

وی افزود: عامل ایجاد اختلاف در میان جوامع مدیریت‌های شیطانی و ناصالح است. در طول قرن گذشته صدها جنگ اتفاق افتاده است و ثروت ملت‌ها که باید در جهت شکوفایی استعدادهای انسان صرف شود، صرف مسابقه تسلیحاتی برای کشتن انسان‌ها شده است.

احمدی‌نژاد اظهار داشت: هم اکنون نیز سنگین‌ترین جریان چپاول ملت‌ها جاری است با یک بازی در خزانه‌داری آمریکا چندین هزار میلیارد دلار به جیب سرمایه‌داران جنگ طلب آمریکایی می‌رود.

وی در ادامه به فرا رسیدن سالروز حادثه 11 سپتامبر در آمریکا اشاره و تصریح کرد: این حادثه یک بازی طراحی شده پیچیده برای تحت تاثیر قرار دادن جامعه بشری و بهانه‌ای برای اشغال افغانستان و عراق بود و موجب شد تا بیش از یک میلیون انسان کشته و زخمی شوند.

احمدی‌نژاد  تاکید کرد: معتقدم توده های مردم با یکدیگر مشکلی ندارند و هیچ‌گاه در برابر حق مقاومت جدی نمی‌کنند بلکه همه فسادها ناشی از حاکمیت انسان‌های ناپاک و غیرمتصل به آسمان است.

احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه دو ماموریت پیش روی پیروان اهل بیت قرار دارد، اظهار داشت: پیروان اهل بیت به دنبال توحید ناب و عدالت‌خواه و به دنبال عزت انسان هستند و به نوعی وجودشان لطفی برای جامعه بشری است. 

وی در ادامه به دو ماموریت پیروان اهل بیت در جامعه نیز اشاره کرد و افزود: نفی کامل نظام حاکم بر عالم مهمترین ماموریت ماست چرا که این نظام حاکم دائما اندیشه تولید می کند و مراکز تولید علم و اندیشه را به تصرف خود در آورده است و خودش را به ناحق به جای خدا نشانده است.

وی با بیان اینکه بیش از 3 میلیارد جمعیت جهان فقیر محسوب می‌شوند، گفت: هم اکنون شاهدیم که فاصله ملت‌های فقیر و اقلیت فاسد سرمایه‌داری روز به روز بیشتر می‌شود. حتی به نام دفاع از قوم یهود سنگین ترین جنایت‌ها را انجام داد‌ه‌اند.

احمدی‌نژاد اظهار داشت: نمی‌شود کسی محب اهل بیت باشد و در برابر این نظام طاغوتی شیطانی قد علم نکند. 

وی با بیان اینکه دومین ماموریت پیروان اهل بیت دعوت به جایگزین در نظام هستی است، گفت: معتقدم نفی بدون جایگزین بی‌ارزش است. افراد دیگری هم در عالم به دنبال نفی هستند اما در عین حال یک نظام طاغوتی دیگر را پیشنهاد می‌دهند. ولی نظمی که ما می‌خواهیم ویژگی‌های دیگری دارد. به‌جز حکومت جهانی انسان کامل حضرت ولی‌عصر‌(عج) نظام جایگزین دیگری وجود ندارد.

وی بیان داشت: امام عصر (عج) متعلق به همه بشریت و آخرین هدیه خدا به عالم بشریت است. 

وی ادامه داد: امروز ماموریت دوم ما معرفی حکومت جهانی و وجود حضرت ولی عصر‌(عج) است. اگر می‌خواهیم تقوا و عدالت بیاید در سایه وجود امام عصر‌(عح) است و در خارج از مسیر اتصال به امام عصر (عج) هیچ عدالتی وجود ندارد.

احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه معرفی و دعوت به امام عصر (عج) محور دعوت است گفت: این دعوت نه تنها برای مسلمانان بلکه برای همه بشریت است و هیچ محور وحدتی در جامعه بشری جز محور امام عصر (عج) وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تنها نظام جایگزین در مقابل اندیشه اومانیستی و لیبرالیستی، اندیشه حضرت مهدی‌(عج)، است اظهار داشت: هیچ‌کس در جهان وضع موجود را قبول ندارد و منتظر یک منجی است و لذا باید اندیشه امام را معرفی کنیم چرا که جهان در شیب تند تغییرات است.

رئیس قوه مجریه همچنین تاکید کرد: اگر فردی بگوید مسیحی حقیقی است اما دعوت را نپذیرد حتما در مسیحیت او شک است.

احمدی‌نژاد در خصوص نحوه معرفی انسان کامل حضرت ولی‌عصر‌(عج) اظهار داشت: باید جوری امام عصر‌(عج) را معرفی کنیم که محور وحدت معرفی شود. چرا که امام عصر‌(عج) فقط متعلق به مسلمانان نیست و به همه جهانیان تعلق دارد البته این مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه نظام ولایت چراغ راهنما است، گفت: جمهوری اسلامی نظام ملی‌گرا نیست. نظام ولایت هدیه بشریت است و به همه مومنان و عدالت‌طلبان تعلق دارد.

احمدی‌نژاد ادامه داد: نقطه تمرکز شیطان از ابتدا تا کنون غافل کردن انسان‌ها از حقیقت امام عصر‌(عج) است.

وی در پایان با اشاره به حوادث اخیر در منطقه گفت: بیداری اسلامی در منطقه معنایش این نیست که تنها متعلق به مسلمان‌هاست. بلکه بیداری بازیابی بیداری هویت انسانی است که البته ذیل اسلام شکل گرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین