کد خبر: ۱۳۰۹۰۶
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۵

هوگو چاوز: قذافی مقاومت كن، زنده باد لیبی!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هوگو چاوز با ارسال پیامی در حمایت از قذافی از وی خواست مقاومت كند؛ از ناتو خواست حملات هوایی خود به شمال لیبی را متوقف كند و به كشورهای اروپایی گفت كه نگران مسائل داخلی خود باشند.

هوگو چاوز، رئیس‌جمهوری ونزوئلا در نشست وزیران خود كه از شبكه تلویزیونی این كشور پخش شد، گفت: این كاملا نادرست است كه قدرت‌های اروپایی به حملات نظامی خود علیه اهدافی در لیبی ادامه می‌دهند چراكه معمر قذافی، بارها خواستار آتش بس شده است.

وی با اعلام این نكته كه ونزوئلا با لیبی همراه است، باردیگر از قدرت‌های غربی خواست به میانجی‌گری برای آغاز مذاكرات میان انقلابیون و دولت لیبی بپردازند.

رئیس‌جمهوری ونزوئلا گفت: لیبیایی‌ها قهرمان هستند، زنده باد لیبی و استقلالش. ما با شما هستیم.

براساس گزارش خبرگزاری شینهوا، چاوز تاكید كرد كه قدرت‌های اروپایی به جای جنگ باید بر حل و فصل بحران اقتصادی خود كه گریبانگیر منطقه یورو شده، متمركز شوند.

وی افزود: كشورهای اروپایی باید از این بازی شطرنج دست بردارند و به دنبال حل مشكلات خود باشند. در آن صورت راه صلح و آرامش و حركت جهان به سوی عدالت و تعادل باز خواهد شد.

چاوز گفت: رهبران فرانسه، انگلیس، ایتالیا و اسپانیا كه اكنون مخالف رژیم لیبی هستند، یك سال پیش در حال معامله تجاری با این كشور بودند.

وی افزود: قذافی پیر مقاومت می‌كند؛ قذافی شجاع باش؛ شجاع باش.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
0
0
رفیقمون تازه ازخواب بیدارشده
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
0
0
آنوقت رئیس جمهور ایران با چنین فردی در ارتباط است!!!!!!!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین