کد خبر: ۱۱۳۱۶۸
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۹
در جریان سفر به قزوین

احمدی‌نژاد: اندیشه‌های حکومتی ایران در قزوین شکل گرفته است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد با بیان اینکه اندیشه‌های حکومتی ایران در قزوین شکل گرفته و تجربه شده است، به تشریح برنامه‌های هفتاد و هشتمین سفر استانی هیأت دولت به این استان پرداخت. 

محمود احمدی‌نژاد صبح امروز چهارشنبه در ادامه سومین دور از سفرهای استانی به همراه جمعی از اعضای کابینه وارد قزوین شد و در بدو ورود به این استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خطه قزوین قطعه‌ای درخشان از هویت و تاریخ ملت ایران است.

وی افزود: بخش مهمی از میراث فرهنگی و اعتقادی ما و اندیشه‌های حکومتی ایران در این سرزمین شکل گرفته و تجربه شده است.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه معماری قوی و فرهنگ ناب علوی در این سرزمین موج می‌زند، عنوان کرد: مردم قزوین در طول تاریخ و در سده اخیر به‌ویژه از انقلاب اسلامی تا به امروز همیشه پیام آور ایمان، مقاومت و ایستادگی بودند. 

احمدی‌نژاد تصریح کرد: علما، اندیشمندان بزرگ و مجاهدان از قزوین به پا خواستند و در خدمت ایران و اندیشه ناب اسلام قرار گرفتند شخصیت‌هایی که همواره به عنوان الگو باقی خواهند ماند.

وی همچنین در ادامه به تشریح برنامه‌ های هفتاد و هشتمین سفر استانی دولت به استان قزوین پرداخت و یادآور شد: حضور در جلسه خانواده شهدا و ایثارگران، فرهیختگان استان و مدیران استان و همچنین تشکیل کارگروه تخصصی فرهنگ و هنر از جمله برنامه‌های ما در این سفر است.

وی اضافه کرد: سفر معاونان و وزرا به شهرهای مختلف این استان، بازدید از پروژه‌ها و همچنین دیدار چهره‌به‌چهره با مردم و رفع مشکلات آنها از دیگر برنامه‌های این سفر می‌باشد.

احمدی‌نژاد ادامه داد: همچنین سومین جلسه هیأت دولت دراین استان تشکیل می‌شود و تصمیماتی برای برطرف کردن موانع، پروژه‌های ناتمام اتخاذ می‌شود تا کارها با سرعت و جدیت بیشتری پیش رود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین