کد خبر: ۱۲۶۶۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۰:۲۴

حاشيه نماز‌جمعه امروز تهران

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: نماز جمعه این هفته تهران که به امامت آیت‌الله کاظم صدیقی در محل دانشگاه تهران و با حضور مقامات لشکری، کشوری و جوانان مؤمن برگزار شد، با حاشیه‌های همراه بود. 

نماز جمعه این هفته تهران که به امامت آیت‌الله کاظم صدیقی در محل دانشگاه تهران و با حضور مقامات لشکری، کشوری و جوانان مؤمن برگزار شد، با حاشیه‌های همراه بود.

در حین سخنان امام جمعه موقت تهران درباره ولایت‌پذیری و اظهارات وی مبنی بر اینکه "اگر ولی حکمی کند، نه تنها مردم مقید ما نماز شب و نماز جماعت خوان ما بلکه داش‌های محله نیز با غیرت دینی به خودشان اجازه نمی دهند لحظه‌ای در اجرای فرمان آن بزرگوار تسامح و تساهل کنند‌"، نمازگزاران به طور پیاپی شعار دادند "‌خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبرماست‌"، "ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان توایم خامنه‌ای.‌" ‌

نمازگزاران چندین مرتبه با سر‌دادن شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه، اعتراض خود را به عملکرد جریان انحرافی نشان داده و بر حمایت بی‌چون چرا‌ی خود از ولی‌امر مسلمین جهان تأکید کردند.

برخی از جونان که امروز با تمثال رهبر معظم انقلاب اسلامی جهت اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه به دانشگاه تهران آمده بودند، با سردادن شعار "دست خدا بر سر ما، خامنه‌ای رهبر ما "، "وای اگر خامنه‌‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد‌" آمادگی خود برای مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی ‌اعلام کردند.

امام جمعه موقت تهران کابینه دولت دهم را ولایت‌مدار ‌دانست و گفت: یکی از وزرای کابینه به من گفت ما معتقدیم اگر حضرت آقا حکم طلاق همسر آقای رئیس‌جمهور را ‌بدهد، همسر رئیس‌جمهور برایش حرام می‌‌شود و رئیس‌جمهور نمی‌تواند به او دست بزند که این اظهار‌نظر ‌با شعار "الله‌‌اکبر، خامنه‌ای رهبر " نمازگزاران تهرانی مورد استقبال قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
0
0
باسلام.
تشکرازحافظه سلسله مطالب نمازجمعه.اگرممکن است دربرنامه ریزی هاهدف رادشمنی بااسراییل قراردهید.امکانات سایت خوب هم خوب است.
خداحافظ.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
0
0
باسلام.
تشکرازحافظه سلسله مطالب نمازجمعه.ا
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین