کد خبر: ۱۱۴۵۲۷
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۸۹ - ۰۱:۳۶

پاسخ دولت به دختر طلایی ایران: تا ازدواج نکنی پاداش نمی‌دهیم!

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: ورزشکار قطری به مقام سومی رسید و پس از پایان مراسم و در حضور من ۴۰ هزار دلار به او پاداش دادند اما هنوز پاداشی به من داده نشده است

این روزها همه جا صحبت از خدیجه آزادپور است. بانویی که در شانزدهمین دوره مسابقات آسیایی درخشید و توانست نامش را به عنوان اولین بانوی طلای ایرانی در اولین‌ها به ثبت برساند.

بیست و دو سال دارد و بسیار با انگیزه و با اعتماد به نفس است. اعتقاد دارد ورزش بانوان در گوانگ‌ژو کولاک کرده و اگر امکانات بیشتری در اختیار آنها قرار گیرد آنها می‌توانند بارها و بارها پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورند. وی از فرستادن حریفان به بیمارستان برای‌مان گفت که تعجب حاضرین در سالن مسابقات را در برداشت.

وی در گفت‌و گو با سایت تبیان نسبت به بی‌توجهی مسئولان ورزشی به خود ابراز ناراحتی کرد و گفت: انتظارات من از مسئولان این است که امکانات بیشتری برای ورزش بانوان در نظر بگیرند و به ورزشکاران بانوان توجه بیشتری داشته باشند و به آنها اعتماد کنند. به‌نظر من طلای کسب شده توسط من با طلای کسب شده توسط مردان تفاوتی نمی‌کند و باید یکسان به ورزشکاران نگاه کنند. چه بسا اگر امکانات بانوان با مردان برابری کند آنها بتوانند بهتر از آقایان افتخار‌آفرینی کنند.

وی در خصوص دریافت پاداش خود گفته است: هنوز پاداشی دریافت نکرده‌ام و مسئولان هنوز به وعده خودشان عمل نکرده‌اند. قبل از اعزام به من وعده اهدا منزل در صورت کسب مدال طلا را دادند و عنوان کردند پس از بازگشت شما از مسابقات کلید آپارتمان در همان فرودگاه اهدا خواهد شد که متاسفانه این‌گونه نشد و پس از پیگیری‌هایی که انجام دادم اعلام کردند که شرایط تغییر کرده است و تنها در صورتی که متاهل شوید این پاداش به شما تعلق خواهد گرفت که این تصمیم واقعا باعث تضعیف روحیه من و سایر ورزشکاران خواهد شد باعث خواهد شد تا با دلسردی خودمان را برای رقابت‌های آینده آماده کنیم. 

من تلاش‌های فراوانی کردم تا توانستم به این مدال دست پیدا کنم و امیدوارم مسئولان اقدامی ترتیب دهند تا من ورزشکار مستاجر با خیال راحت تری در تمرینات حاضر شوم. ورزشکار قطری در وزن من به مقام سومی دست پیدا کرد و پس از پایان مراسم و در حضور من ۴۰ هزار دلار به او پاداش دادند. مشخص است برای بازگشت او برنامه های فراوانی در نظر گرفته اند و اینجا تفاوت کشورها در عمل کردن به وعده ها کاملا به چشم آمد.

وی ادامه داد:وقتی با پیروزی من مسئولان شاد می‌شوند و از کسب مدال یک بانوی ایرانی سخن می‌گویند من هم انتظار دارم تا به وعده‌های خود عمل کنند. با ادامه این اتفاقات من ورزشکار انگیزه‌های خودم را برای حضور در سایر رقابت‌ها از دست خواهم داد.

خیلی ناراحت به نظر می‌رسید؟

وقتی با پیروزی من مسئولان شاد می‌شوند و از کسب مدال یک بانوی ایرانی سخن می‌گویند من هم انتظار دارم تا به وعده‌های خود عمل کنند. با ادامه این اتفاقات من ورزشکار انگیزه‌های خودم را برای حضور در سایر رقابت‌ها از دست خواهم داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین