کد خبر: ۱۷۷۵۲۸
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۱
قنبری:

اصلاح‌طلبان فعلا شرایط حضور در انتخابات را بررسی می‌کنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: داریوش قنبری در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با آرایش حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری، با بیان اینکه "اصلاح‌طلبان در شرایط فعلی برای حضور در انتخابات بی‌انگیزه هستند"، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان تحرک انتخاباتی چندانی ندارند و به نظر می‌رسد در حال حاضر در حال رصد کردن اوضاع هستند تا ببینند شرایط تا چه اندازه برای حضور آنها مناسب است.

وی افزود: اصلاح‌طلبان بیش از آنکه به دنبال معرفی کاندیدای مشخصی برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری باشند، در حال بررسی این هستند که شرایط تا چه اندازه برای حضور آنها فراهم است.

قنبری با اشاره به اینکه "برخی تشکل‌های سیاسی اصلاح‌طلب فعالیت چندانی ندارند"، گفت: رغبت چندانی در میان اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات دیده نمی‌شود مگر اینکه شرایط به نحوی تغییر کند که رغبت بیشتری برای اصلاح‌طلبان فراهم شود.

وی اضافه کرد: تا زمانی که اصلاح‌طلبان مطمئن نباشند در شرایط برابر با رقیب اصولگرا به رقابت می‌پردازند، انگیزه‌ای برای حضور در انتخابات نخواهند داشت.

این نماینده پیشین مجلس در پایان تصریح کرد: اگر زمینه‌های حضور اصلاح‌طلبان فراهم شود، حضور شخصیت‌هایی مثل خاتمی و هاشمی می‌تواند برای اصلاح‌طلبان اجماع‌آفرین باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
درود بر دكتر قنبري بزرگ مرد ايلامي و درود فراوان بر سيد مهربان آقاي خاتمي . انشاءالله كه دوباره شاهد مديريت صحيح اين دو عزيز بزرگوار خواهيم شد.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
درود خدا بر این نماینده شجاع و نترس نطقهای کوبنده این آقا را از مجلس شنیده ام ، امیدوارم شرایط محیای حضور این شخصیتها و صد البته سید دوست داشتنی و خنده رو جناب آقای خاتمی عزیز باشد.
دوشت محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۵
0
0
مگر قرار نبود در صورت قبول شرایط اعلام شده اصلاح طلبها کاندید معرفی و در انتخابات شرکت کنند وقتی شرایط قبول نشد کدام شرایط باید تغیر کند وچه زمینه ای باید فراهم مگر آقای خاتمی نگفتند تا 3 شرط اصلی اجرایی نشود در انتخابات شرکت نمیکنید پس دنبال چه میگردید اگر حرفتان حرف نیست خواهش میکنم ملت را بیش از این فیلم نکنید فقط این را بدانید ملت هم میفهمند وهم یادشان ....مثل اینکه شما یادتان رفته
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین