کد خبر: ۳۰۱۲۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۸۴ - ۱۷:۳۲

زن همجنس باز در زندان کرج به قتل رسید

آفتاب‌‌نیوز : برابر اعلام معاونت آگاهي كرج مستند بر گزارشي ارايه شده از زندان رجايي شهر مبني بر فوت زني به نام هانيه در 20 مرداد ماه، مأموران بلافاصله براي بررسي موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

بدين ترتيب مأموران پس از انجام اقدامات اوليه از مظنونان اصلي به قتل ليلي، مهناز ،شهين، فاطمه و شيرين تحقيقات پليسي به عمل آوردند.

فاطمه 24 ساله يكي از مظنونان به قتل هانيه كه با 5 سال سابقه مجرميت به اتهام حمل مواد مخدر در زندان رجايي شهر بسر مي‌برد، در بازجويي‌هاي پليس اظهار كرد: از آنجا كه مقتول مدتي با شهين (يكي از هم بنديها) قهر بود، تصميم به آشتي دادن آنها گرفتيم كه عملي نشد، از اين رو موضوع را رها كرديم.

وي اذعان كرد: در اين حال با توجه به اين‌كه شب قبل از حادثه، شهين با خواسته همجنس‌بازي هانيه مخالفت كرده بود با هم درگير شدند، به طوري‌كه مسؤول زندان موضوع را گزارش كرده بود.

فاطمه افزود: از اين رو پس از اين درگيري،شهين پيشنهاد كشتن هانيه را داد و گفت كه ديگر نمي‌خواهد او را ببيند. بدين ترتيب روز حادثه به همراه مهناز و ليلي در حالي مشغول صرف ناهار بوديم، شهين در حالي‌كه دستور قتل هانيه را صادر كرده بود به حمام رفت.

اين متهم در ادامه اظهاراتش گفت: بر اين اساس مهناز و ليلي در حالي‌كه روسري در دست داشتند به طرف حمام به راه افتادند و از پشت هانيه را كه قصد رفتن به حمام داشت، غافلگير كرده و با پيچاندن روسري دور گردنش ،او را خفه کردند.اين در حالي بود كه من از شدت ترس، صحنه حادثه را ترک كرده و به اتاقي كه هديه در آنجا دراز كشيده بود، پناه بردم.

وي همچنين گفت: در اين حال ليلا و مهناز دنبال من آمدند و مرا وادار كردند كه براي كشيدن روسري دور گردن هانيه آنها را همراهي كنم تا در خفه كردن او نقش داشته باشم.

فاطمه اذعان كرد:شهين به دليل همجنس‌بازي هانيه (مقتول) هيچ وقت با او كنار نمي‌آمد و مدام با او درگير مي‌شد و فحاشي مي‌كرد.

شهين نيز در باز جویی ها گفت :هانيه، زندانيان را به اشكال مختلف مورد‌ آزار و اذيت قرار مي‌داد، براي نمونه در حالي‌كه چندين بار از او خواسته بوديم كه قرص‌هاي ما را مصرف نكند، قبل از روز حادثه بار ديگر اقدام به زورگيري قرص آرتان ( گفته مي‌شود برخي بدليل سرخوشي تا روزي 10 عدد مصرف مي‌كنند) از هم‌بنديهايش كرده بود.

شهين افزود: اين در حالي بود كه دكتر زندان با معاينه هانيه گفته بود، ممكنست او بر اثر مصرف زياد قرص، مرتكب قتل ديگري شود، از اين رو اين موضوع ما را دچار ترس و وحشت كرده بود.

وي گفت: در اين حال، شب قبل از حادثه شهرزاد ( يكي از زندانيان) 5 عدد قرص كپسول كه مشابه ترياك بود را داخل دستمال كاغذي قرار داده بود كه براي ليلي ببريم. زماني‌كه مي‌خواستم قرص‌ها را به ليلي برسانم، هانيه كه متوجه موضوع شده بود به طرفم حمله‌ور شد و مرا مورد ضرب و شتم قرار داد.

شهين افزود: از اين رو به مهناز و ليلي پيشنهاد دادم كه هانيه را بكشند تا همه از دست اذيت‌هايش راحت شوند.

بدين ترتيب با اظهارات اين دو متهم و تحقيقات فني پليسي از حادثه، مهناز و ليلي با صراحت به انداختن روسري دور گردن مقتول و كشيدن آن تا جان دادنش اعتراف كردند.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
-
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۸۴/۰۹/۱۶
11
3
ايول به قاتلها خوشم اومد
ناشناس
|
-
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۸۴/۰۹/۱۶
0
14
جای تاسف داره اولا به خاطر اینکه زن یا مادری که باید به فکر رشد وتربیت فرزنداش باشه توی زندان چه کار میکنه دوما چرا توی زندان هیچ مراقبتی انجام نمیشه .زندانی هم مانند ما انسانه چرا باید اون قرصا یا مواد مخرب دیگه در اختیارشون قرار بگیره.چرا کسی که وارد زندان میشه تحت جلسه روانشناسی قرار نمیگیره تا در صورت لزوم از بقیه جدا بشه.آیا این اتفاقا جای تامل وتفکر برای مسولین نمیزاره؟
شجاعی
|
Germany
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۵
1
6
واقعا جای تاسف داره زنو چ ب همجنس بازی باید این زن هارو زنده ب گور کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
1
4
خیلی وحشتناکه که یک زن اینقد بی وجدان وبی حیا باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
1
4
خیلی وحشتناکه که یک زن اینقد بی وجدان وبی حیا باشد
کربلایی سید جعفر
|
Germany
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
5
زنها دیگر تغییر کرده اند و بنظر من زنان نسل جدید نسبت بمردان ، استعداد بیشتری برای بزهکار شدن دارند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین