کد خبر: ۱۸۳۵۵۸
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۵

طرح زوج و فرد از درب منازل فردا اجرا نمی شود

محیط زیست نمی تواند برای استانداری تصمیم بگیرد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون عمرانی استانداری تهران، اجرای مجدد طرح زوج و فرد از درب منازل را از روز چهارشنبه تکذیب کرد و افزود: تصمیمات سازمان محیط زیست کشوری است و نمی تواند برای استان تعیین تکلیف کند.

محمدرضا محمودی افزود: ریاست کمیته اضطرار آلودگی هوا بر عهده استاندار است و معاون عمرانی جانشین او در این جلسه است.

به گفته وی، تصمیمات این کمیته استانی است و ارتباطی به تصمیمات کشوری ندارد و اعتقادی به نظرات قائم مقام سازمان محیط زیست نداریم.

محمودی اظهارداشت: با توجه به همکاری بسیار خوب مردم در طی هفته گذشته با اجرای طرح زوج و فرد و با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ایجاد ناپایداری از امروز ضرورتی برای اجرای مجدد طرح زوج و فرد تا اطلاع ثانوی وجود ندارد.

به گزارش مهر، معاون عمرانی استانداری تهران در پاسخ به اینکه اما امروز آلاینده ها افزایش داشته اند و مجددا در شرایط هشدار هستیم گفت: قرار نیست تا شرایط جوی پایدار می شود طرح زوج و فرد اجرا شود بلکه این شرایط تنها در صورت وجود گزاش های وزارت بهداشت، اورژانس و نماینده محیط زیست و دیگر ارگانها اجرا می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
0
0
ای کیو استان زیر مجموعه کشور مگه نیست
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
0
0
معاون استاندار نمیدونه از این فرصت برای فرهنگ سازی و حل مشگل ترافیک میتونه استفاده کنه ، توسعه طرح ترافیک و زوج وفرد کردن تردد خودروها از مهمترین راهبردها ی ترافیکی و الودگی هوا است و در کنار این محدودیت توسعه حمل ونقل عمومی و ایجاد تغییر در ذائقه مردم برای استفاده از ان است
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
0
0
درب غلطه! در درسته. آفتاب دلبندم...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین