کد خبر: ۱۲۶۲۷۲
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۵
هفته سی و دوم لیگ برتر

شکست تراکتور برابر صبا در دیداری جنجالی

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: آخرین دیدار از هفته سی و دوم دهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 18 امروز یکشنبه به قضاوت یدالله جهانبازی در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار شد که در پایان تیم فوتبال تراکتورسازی برابر مهمان قمی خود با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

در این دیدار که در حضور نزدیک به 35 هزار تماشاگر برگزار شد تیم فوتبال تراکتورسازی در دقیقه 12 توسط جاسم کرار به گل رسید اما در دقیقه 21 تیم صبای قم توسط علیرضا میرشفیعیان به گل تساوی دست پیدا کرد تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

در نیمه دوم دو تیم فوتبالی همراه با خشونت را به نمایش گذاشتند که منجر به اخراج دو بازیکن از هر دو تیم و درگیری‌هایی با یدالله جهانبازی داور مسابقه شد. در حالی که تیم فوتبال صبای قم پس از اخراج دقیقه 53 ابوالفضل حاجی‌زاده با گل دقیقه 64 محسن بیات از تیم تراکتورسازی پیش افتاده بود، این دیدار رنگ خشونت بیشتری به خود گرفت و در دقایق پایانی با اعتراضات نیمکت‌نشینان دو تیم همراه بود.

در ثانیه‌های پایانی وقت قانونی این دیدار جاسم کرار بازیکن عراقی تیم تراکتورسازی با دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شد که هنگام خروج از زمین حاشیه‌هایی را به وجود آورد و نیمکت‌نشینان تراکتورسازی نیز به این اخراج اعتراض داشتند.

در حالیکه داور چهارم این دیدار 5 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرده بود، کمک داور یدالله جهانبازی در دقیقه 96 این دیدار به دنبال خطایی که روی علی علیزاده در محوطه جریمه صورت گرفت اعلام ضربه پنالتی کرد که بازیکنان تیم صبا بلافاصله به سمت کمک داور حمله کردند و بازی برای دقایقی به جنجال کشیده شد.

پس از پایان جنجال‌ها یدالله جهانبازی در اقدامی عجیب تصمیم کمکش را رد کرد و از پذیرش پنالتی منصرف شد. در این هنگام بازیکنان تراکتورسازی خصوصا علیزاده به این تصمیم شدیدا اعتراض کردند اما در نهایت توپ با بین طرفین به گردش در آمد و پس از پنج دقیقه بازی ادامه پیدا کرد. در این هنگام هواداران تراکتورسازی به توهین علیه داور پرداختند.

این دیدار در نهایت پس از 16 دقیقه وقت اضافه با برتری 2 بر یک تیم فوتبال صبای قم به پایان رسید تا تراکتورسازی با 53 امتیاز همچنان در رده پنجم باقی بماند و پرسپولیس این شانس را داشته باشد که عنوان چهارم لیگ برتر را از آن خود کند. صبای قم هم پس از چهار تساوی و چهار شکست به پیروزی رسید و با 40 امتیاز در رده دهم باقی ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین