کد خبر: ۹۲۷۳۷
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۹

ضرغامی: در حال تدوین برنامه‌های پنج‌ساله دوم هستیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عزت‌الله ضرغامی با تکذیب شروطی که برای ابقای وی در سمت ریاست سازمان صدا و سیما مطرح شده، از نشست سه روزه خود با معاونان سازمان برای جمع‌بندی نهایی رویکردها و اقدام‌ها برای پنج سال دوم خبر داد.

رئیس سازمان صدا و سیما درباره ابقای خود در سمت ریاست رادیو و تلویزیون گفت: «این تصمیم‌ با رهبر معظم انقلاب اسلامی است. به نظرم اگر برخی گمانه‌زنی‌ها و شایعه‌ها از حدی فراتر برود به نوعی دخالت در جایگاهی است که در این مورد تصمیم‌گیری می‌کند».

وی شب گذشته در جمع خبرنگاران حاضر در اختتامیه اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با تکذیب شروطی که برای ابقای او مطرح شده افزود: «هیچ شرطی با کسی گذاشته نشده است. مسیر حرکت سازمان صدا و سیما بر اساس افق رسانه و عملکرد پنج سال گذشته است و با شرایط جدید در حال جمع‌بندی هستیم».

رئیس صدا و سیما گفت: «خوشبختانه در دو ماه گذشته معاونت‌های مختلف سازمان بر مبنای چارچوب‌های جدید و راهبردهای پنج سال آینده توجیه شدند و برنامه‌های خود را ارائه کرده‌اند. افق کار معاونت‌ها که در عرصه‌های مختلف صدا و سیما را راهبری می‌کنند آماده شده است».

ضرغامی یادآور شد: «به زودی نشست سه روزه با حضور معاونان برای جمع‌بندی نهایی رویکردها، راهکارها و اقدام‌هایی که بر اساس استراتژی‌های امروز برای پنج سال دوم تعیین شده، برگزار می‌شود. این جمع‌بندی نهایی مبنای فعالیت پنج سال آینده صدا و سیما خواهد بود. نگاه ما نیز به حوزه معاونت برون‌مرزی متفاوت می‌شود، چون تحولات جهانی گسترده بوده است».

رئیس سازمان صدا و سیما درباره اینکه چرا رادیو و تلویزیون ایران متولی اصلی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی نبوده گفت: «صدا و سیما همکاری خوبی با دبیرخانه و حجت‌الاسلام کریمیان دبیر کل اجلاس داشت. در واقع خیلی اهمیت ندارد که صدا وسیما در راس همه نشست‌ها باشد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین