کد خبر: ۱۴۷۷۰۱
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۸
حساسيت انتخابات روز جمعه بيشتر از انتخابات دوره‌های قبل

رهبری: ملت، در روز جمعه سيلی سختی به چهره استکبار می‌زند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح دیروز در ديدار هزاران نفر از قشرهاي مختلف مردم و خانواده‌هاي معظم شهيدان و ايثارگران، حساسيت انتخابات روز جمعه را بيشتر از انتخابات دوره‌هاي قبل دانستند و با اشاره به اهميت بسيار زياد حضور گسترده مردم در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، تأكيد كردند: به لطف الهي، ملت ايران در انتخابات روز جمعه، سيلي سخت‌تري از 22 بهمن، به چهره استكبار خواهد زد و عزم و اراده مستحكم خود را به رخ دشمن خواهد كشيد تا جبهه استكبار بداند كه در مقابل اين ملت، كاري از پيش نخواهد برد.

به گزارش آفتاب، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری نوشت: حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با اشاره به تبليغات پرحجم و گسترده چندين ماهه رسانه‌هاي جبهه استكبار براي دلسرد كردن مردم از حضور در انتخابات مجلس افزودند: در همه دنيا، انتخابات پرشور، مظهر زنده بودن يك ملت و عزم و اراده راسخ آنان است، بنابراين در هر كشوري كه حضور مردم در انتخابات گسترده باشد، نشانه هوشياري ملت و همراهي آنان با نظام خود است.

ايشان با اشاره به درصد پايين مشاركت مردم آمريكا در دوره‌هاي مختلف انتخابات رياست جمهوري در سال‌هاي اخير، خاطرنشان كردند: اين ميزان مشاركت، با حضور گسترده مردم در انتخابات رياست جمهوري سال 88 و همچنين انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي، به هيچ وجه قابل مقايسه نيست و هدف تبليغات پرحجم رسانه‌هاي جبهه استكبار نيز، گرفتن اين حضور پرشور و گسترده از ملت ايران است.

رهبر انقلاب اسلامي افزودند: آن چيزي كه از لطف الهي احساس مي‌كنم و احتمال قوي مي‌دهم، اين است كه ملت ايران در انتخابات روز جمعه، سيلي سخت‌تري به چهره استكبار خواهد زد.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي تأكيد كردند: دل‌هاي مردم و هدايت آن‌ها به دست خداوند متعال است و هنگامي كه دل ملت، مسئولان و دلسوزان كشور با خدا باشد، پروردگار نيز راه را باز و توفيق را نصيب خواهد كرد و به فضل الهي، اين توفيق روز جمعه نصيب ملت ايران خواهد شد.

ايشان با تأكيد بر اين‌كه حضور در انتخابات، حقيقتاً ضربه محكمي به چهره استكبار است، افزودند: آنچه در انتخابات بسيار مهم است، حضور گسترده مردم است، زيرا هرچه حضور مردم بيشتر باشد، مجلسي تواناتر و شجاع‌تر و با پشتوانه محكم تشكيل خواهد شد و چنين مجلسي خواهد توانست صداي آحاد مردم را با قدرت به گوش دنيا برساند.

رهبر انقلاب اسلامي خاطرنشان كردند: البته در كنار مسئله حضور مردم، رأي به نامزدهاي صالح نيز مهم است.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي حساسيت انتخابات روز جمعه را بيشتر از انتخابات دوره‌هاي قبل ارزيابي و تأكيد كردند: حساسيت اين دوره از انتخابات به اين علت است كه جبهه استكبار همه تيرهاي خود را بر ضد ملت ايران، خرج كرده و به تيرهاي آخر رسيده است، بنابراين مردم بايد بايستند و عزم و اراده خود را به رخ دشمن بكشند تا جبهه استكبار بداند كه در مقابل اين ملت نمي‌تواند مقاومت كند.

رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به اظهارات صريح و علني سردمداران جبهه استكبار مبني بر اعمال فشار و تحريم براي خسته و دلسرد كردن ملت ايران، افزودند: امريكا، غرب و صهيونيسم مي‌خواهند مردم ايران را از حركت در راهي كه منجر به بيداري عمومي دنياي اسلام شده و به صورت يك الگو درآمده است، باز دارند و به ملت‌هاي ديگر بگويند، ملت پيشرو ايران دلسرد شده و اين الگو شكست خورده است.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي تأكيد كردند: اما عجيب است كه بعد از گذشت بيش از 30 سال و حتي افزايش فشارهاي سياسي، اقتصادي، تبليغاتي و امنيتي، ملت ايران، شاداب‌تر، زنده‌تر، با استقامت‌تر و مصمم‌تر از هر زمان ديگري است.

ايشان خاطرنشان كردند: راهپيمايي 22 بهمن امسال و حركت عظيم مردم در پشتيباني از نظام اسلامي، يك سيلي به صورت استكبار بود زيرا دشمنان ملت ايران آرزو دارند، گروهك‌هايي را به خيابان بياورند تا بر ضد نظام اسلامي شعار دهند.

رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به تظاهرات مردم اروپا بر ضد دولت‌هاي خود افزودند: خوابي كه دشمن براي ملت ايران ديده بود، اكنون براي خودشان تعبير شده و اين پيروزي ملت ايران است.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي تأكيد كردند: ملت ايران، با وجود همه فشارها و حتي به شهادت رساندن دانشمندان جوان كشور، اجازه نداده است توطئه‌هاي جبهه استكبار به نتيجه برسد.

ايشان در ارزيابي جامع از شرايط كشور خاطرنشان كردند: امروز ملت ايران در همه ابعاد، با يك نگاه راهبردي، در حال حركت رو به جلو است و از هر زمان ديگري نيز مصمم‌تر و سرحال‌تر است.

رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به شادابي و نشاط نسل جوان كنوني افزودند: شهدا، كه عموماً از نسل جوان بودند، اكنون به يك الگوي با عظمت براي جوانان و آحاد مردم تبديل شده‌اند.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با ذكر نمونه‌هايي از جوانان الگو در تاريخ اسلام بويژه حضرت امام حسن عسگري (ع) و حضرت امام جواد (ع)، خاطرنشان كردند: شهدا به عنوان الگوي نسل جوان و آحاد مردم، ناظر به سرنوشت و اعمال ملت ايران هستند و هر اقدام و حضوري كه موجب حركت پرشتاب‌تر در مسير رو به جلو كشور شود، قطعاً موجب خرسندي روح امام بزرگوار و روح شهدا خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین