کد خبر: ۱۴۷۳۹۶
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۵

مدارک لازم برای تعویض کارت معافیت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یکنواخت شدن تمام کارت‌های معافیت و پایان خدمت، افزایش ضریب ایمنی کارت‌ها، امکان ایجاد هرگونه تغییرات بعدی در اطلاعات موجود توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا و تسهیل و سرعت‌بخشی در استعلامات پایان خدمت و معافیت‌ها مانند گذرنامه، گواهینامه و امور استخدامی از جمله مزایایی است که سازمان وظیفه عمومی ناجا برای کارت‌های هوشمند اعلام کرده است.

مطابق اعلام سازمان وظیفه عمومی ناجا در فاز نخست اجرای طرح تعویض کارت‌های معافیت و پایان خدمت قدیمی با کارت هوشمند، دارندگان کارت‌های معافیت کاغذی که پس از سال 60 نسبت به دریافت کارت خود اقدام کرده‌اند باید اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه، اصل و کپی کارت ملی، سه قطعه عکس 3*4 سیاه و سفید با زمینه سفید، اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی خود به همراه اصل کارت معافیت را به همراه داشته باشند.

بنابر اعلام دفاتر پلیس +10 متقاضیان ‌باید فیش بانکی 82 هزار ریالی بنام شرکت پژوهش و توسعه ناجی را به منظور صدور کارت هوشمند به شماره حساب 0106374479003 نزد بانک ملی ایران شعبه سعادت آباد واریز کنند از سوی دیگر دفاتر پلیس + 10 مبلغ 60 هزار ریال نیز به عنوان کارمزد به صورت نقدی از متقاضیان دریافت می‌کنند.

افرادی که حدفاصل سال‌های 88 تا 89 و نیز 80 تا 87 کارت معافیت خود را دریافت کرده‌اند طبق جدول زمان‌بندی باید از 10 دی تا 10 بهمن‌ و 10 بهمن تا 10 اسفند به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنند.
همچنین افرادی که در سال‌های 70 تا 79 و 60 تا 69 کارت معافیت به آنان تعلق گرفته باید از تاریخ 10 اسفند تا 10 فروردین 91 و نیز از 10 فروردین 91 تا 10 اردیبهشت91 نسبت به تعویض کارت خود اقدام کنند.

به گزارش خبرآنلاین،آن دسته از افرادی که به هر دلیلی در زمان تعیین شده نتوانسته‌اند نسبت به تعویض کارت معافیت از خدمت خود با کارت هوشمند اقدام کنند تا اطلاع ثانوی می‌توانند به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین