کد خبر: ۱۳۶۱۳۶
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۳
ثبت‌نامی‌های جدید هم یارانه می‌گیرند

یارانه نقدی مهرماه واریز شد

هر نفر 45 هزار و 500 تومان
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یارانه نقدی مهرماه به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان بامداد روز چهارشنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. 

این مبلغ نسبت به رقم یارانه نقدی 5 مرحله قبل تغییری نکرده و 5 هزار تومان از آن مربوط به یارانه نان و 40 هزار و 500 تومان برای یارانه انرژی است. 

در همین حال، عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در گفت‌وگو با مهر در پاسخ به سئوالی مبنی بر چگونگی دریافت یارانه نقدی نوزادان که به تازگی متولد شده‌اند، گفت: دولت محدودیتی در پرداخت یارانه به نوزادان ندارد و چنانچه نام آنها در سامانه به ثبت رسیده باشد، می‌توانند یارانه نقدی دریافت کنند. 

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تمام ثبت‌نامی‌های جدید یارانه می‌گیرند، افزود: چنانچه به هر دلیلی این افراد نتوانند یارانه نقدی خود را در دوره فعلی دریافت کنند، این یارانه جزو مطالبات معوق آنها از دولت باقی خواهد ماند.
 
وی تصریح کرد: جای نگرانی بابت پرداخت یارانه نقدی وجود ندارد. 

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها پیش از این از هرگونه شایعه مبنی بر قطع پرداخت یارانه نقدی به اقشار مختلف مردم در ماه‌های آینده را تکذیب کرده و گفته بود: مبلغ یارانه نقدی با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها قطعاً افزایش می‌یابد.

محمدرضا فرزین افزوده بود: دولت هیچ‌گونه برنامه‌ای برای قطع پرداخت یارانه‌های نقدی به اقشار مختلف مردم ندارد و تنها قطع پرداخت یارانه به افراد مرفه در دستور کار است که تاکنون تصمیم نهایی در مورد آن اتخاذ نشده است و بررسی‌ها ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین