کد خبر: ۹۸۳۵۳
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۲

دختر دلال رابطه ایران و امریکا؛ پیمانکار بزرگ دولت احمدی نژاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:  دیدارهای سال گذشته هوشنگ امیراحمدی،دلال رابطه با آمریکا با مقامات ارشد دولت اگر در عرصه روابط با امریکا نتیجه نداد در زمینه ایجاد یک فرصت اقتصادی کلان نتیجه بخش بوده و مسئولان ساخت این هتل و پروژه 5 ستاره را به دختر وی واگذار کردند.

اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در سال 2012 به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و در جزیره کیش برگزار می شود. بر همین اساس هم اکنون بزرگترین سالن اجلاس در جزیره کیش به منظور برگزاری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در حال ساخت است. برای این سالن بیش از 350 اتاق به منظور اقامت سران در نظر گرفته شده و سرمایه گذاری عظیم دهها میلیاردی در حال انجام است .

براساس اطلاعات رسیده دختر هوشنگ امیراحمدی دلال بزرگ رابطه ایران با امریکا که از شهرت بین المللی در این خصوص برخوردار است پیمانکاری این پروژه عظیم را بر عهده گرفته است . به نظر می رسد دیدارهای سال گذشته این چهره جنجالی با برخی از مقامات ارشد دولت اگر در عرصه روابط با امریکا نتیجه نداد در زمینه ایجاد یک فرصت اقتصادی کلان نتیجه بخش بوده و مسئولان ساخت این هتل و پروژه 5 ستاره را به دختر امیر احمدی واگذار کردند . بودجه این پروژه مستقیما از سوی دولت و زیر نظر یکی از معاونان رییس جمهور تامین و مدیریت می شود.

گفتنی است هوشنگ امیر احمدی چندی پیش بعد از 10 سال که ممنوع الورود به ایران بود با کمک محمود احمدی نژاد به ایران آمد و با برخی مقامات برای برقراری رابطه میان ایران و آمریکا دیدار هایی داشته است . 

امیر احمدی پیشتر به شهروند امروز گفته بود: « بعد از 10 سال که دولت آقای خاتمی به بهانه های واهی مرا از حضور در ایران منع می کرد، آقای احمدی نژاد درخواستم برای حضور در ایران را پذیرفت و من به این سفر آمدم .»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۰
1
0
اول تحقیق کنید بعد تهمت بزنید .ایشان یک دختر 18 ساله دارد که در آمریکا درس می خواند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۱
2
0
اول تحقيق كنيدبعدحرف مفت بزنيدايشان يعني جناب اقاي اميراحمدي دامت افاضاته خداوندطول عمرش بدهد يك دختر18ساله داردكه صيغه يكي ازمعاونين است.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین