کد خبر: ۱۷۳۹۳۷
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۶

قیمت انواع سیم کارت/کد یک صفر: بالای ۱.۸ میلیون تومان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گفته کارشناسان و فعالان بازار، این روزها فروش سیم‌کارت چه کارکرده و چه صفر تقریبا در حالت راکد باقی مانده است و قیمت سیم‌کارت‌ها چندان افزایشی نداشته و کماکان به همان روال سابق است.

برخی دلیل راکد ماندن قیمت‌ها را تقاضای کم دانسته و تاکید دارند در حال حاضر بازار دچار سکون شده و افزایش مقطعی قیمت ارز تاثیری بر بازار سیم‌کارت‌ها نداشته است. این در حالی است که قیمت سیم‌کارت نسبت به هفته گذشته تغییرات چندانی نشان نداده اما سیم‌کارت‌ها با کدهای مشخص با توجه به صفر یا کارکرده بودن و یا رند بودن شماره با مقداری بالا و پایین به فروش می‌ر‌وند.

هم‌اکنون بنا بر اظهارات فعالان بازار قیمت سیم‌کارت کارکرده با کد یک از یک میلیون به بالا و قیمت سیم‌کارت صفر با کد یک از یک میلیون و800هزار تومان به بالا اعلام شده که به نوع رند بودن خط در بازار بستگی دارد.

بر اساس نرخ معمول بازار سیم‌کارت‌های همراه اول - کد دو از 800 هزار تا 850 و 880 هزار تومان، همراه اول با کد سه از 600 هزار تا 700 هزار تومان، کد چهار از 400 تا 450هزار تومان، کد پنج از 330 هزار تا 370 هزارتومان، کد شش از 290هزار تا 310 هزار تومان، کد هفت از 270 هزار تا 300 هزار تومان ، کد هشت از270 تا 290 هزار تومان، کد 10 از 150 هزار تا 180هزار تومان با احتساب رند بودن و معمولی بودن شماره به فروش می‌ر‌وند.

اما قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول با کد (919)، کارکرده مبلغ 20 هزار تومان و سیم‌کارت‌های اعتباری صفر با کد (910) نیز از 10 هزار تومان به بالا بسته به میزان رند بودن آن به فروش می‌رود.

سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل هم پنج هزار تومان به فروش می‌رسند که دو هزار تومان شارژ اولیه دارند که همراه با آن سیم‌کارت هدیه به خریدار داده می‌شود که بر روی آن 200 تومان شارژ وجود دارد. قیمت سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل 120 هزار تومان به علاوه چهار درصد مالیات ارزش بر افزوده است.
ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین