کد خبر: ۱۰۱۵۱۲
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۲

نادران: اگر اطلاع‌رسانی نشود، جزییات حادثه کوی را افشا می‌کنم

آسیب‌دیدگان در این حادثه حق دارند که از سرنوشت این پرونده مطلع شوند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: الیاس نادران، نماینده مجس با اشاره به ماه‌ها بررسی پرونده کوی دانشگاه تهران گفت: واقعاً جای تأسف و گلایه دارد که ابعاد این پرونده پس از ماه‌ها گذشت از حادثه صورت گرفته، هنوز برای مردم باز نشده است.

نماینده مردم تهران در گفت‌و گو با  سایت جهان، با تأکید براینکه نظام در ماجرای کوی دانشگاه بسیار مناسب، جدی و قاطع وارد شده است خاطر نشان کرد: نمی‌دانم آقایان چه بهانه‌ای برای عدم اطلاع‌رسانی در این پرونده دارند. رسیدگی سریع و برخورد قاطع با عوامل این پرونده یکی از نقاط مثبت حوادث پس از انتخابات است.

نادران که خود عضو کمیته پی‌گیری حوادث پس از انتخابات بوده است در رابطه به ورودش به پرونده کوی می گوید: من سحر دوشنبه 25 خرداد مطلع شدم که حادثه‌ای در شب قبل در کوی دانشگاه تهران اتفاق افتاده است. خودم به کوی مراجعه کردم تا ببینم آنجا چه خبر است. دیدم یک فاجعه وسیعی رخ‌داده است. با آقایان زاکانی، سروری، جلالی و ابوترابی تماس گرفتم و موضوع را درمیان گذاشتم. کمیته پی‌گیری حوادث پس از انتخابات از همین جا شکل گرفت.

وی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه، مردم و آسیب‌دیدگان در این حادثه حق دارند که از سرنوشت این پرونده مطلع شوند.

نادران با تأکید بر اینکه پرونده کوی به سرانجام خوبی رسیده است گفت: اهمال و سستی مسئولان در بیان جزئیات این پرونده و افشای عملکرد متخلفینی که احکام قضائی نیز دریافت کرده اند، باعث شده برخی تصور کنند نظام و دستگاه قضائی و کمیته پی‌گیری حوادث در این رابطه کم‌کاری کرده است.

نادران در ادامه افزود: اگر مسئولان در این رابطه اطلاع‌رسانی نکنند، اطلاعات و جزئیات این پرونده را مستقیماً در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین