کد خبر: ۱۳۰۷۹۱
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۰

محمد علی‌آبادی نایب رئیس شورای المپیک آسیا شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان بعنوان نایب رئیس شورای المپیک آسیا(OCA) انتخاب شد. 

سایت کمیته ملی المپیک نوشت: پنجاه و هشتمین نشست اعضای هیأت اجرایی و هیأت رئیسه شورای المپیک آسیا ظهر امروز در شهر توکیوی ژاپن در حال برگزار شد که با دو خبر بسیار مهم و مسرت‌بخش برای ورزش کشورمان به اتمام رسید؛ به نحوی‌که در انتخابات امروز علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان بعنوان نایب رئیس شورای المپیک آسیا(OCA) انتخاب شد. 

این سمت که با پیشنهاد شیخ احمد الفهد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا و رای مثبت اعضای هیأت اجرایی به ایران اسلامی اختصاص یافت در حال حاضر بالاترین پست بین‌المللی ورزش کشورمان به حساب می‌آید. 

ضمنا در نشست امروز سیاست‌گذاران ورزش قاره کهن، بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان برای ششمین بار پیاپی بعنوان عضو هیأت رئیسه شورای المپیک آسیا و رئیس کمیته اطلاعات و آمار انتخاب شد تا ارتباط بین‌المللی ایران بیش از پیش گردد. 

گفتنی است، صعود رتبه کاروان ورزشی ایران از دهمی به ششمی و سپس چهارمی بازی‌های آسیایی در گوانگجو، توسعه ورزش قهرمانی و همگانی بخصوص در رده بانوان و افزایش چند صد درصدی مدال‌آوری بانوان و همچنین فعالیت‌های زیرساختی و توسعه‌ای در ایجاد فضاهای ورزشی در جای جای ایران اسلامی مهندس علی‌آبادی در چند سال گذشته زمینه‌ساز کسب این پست مهم بین‌المللی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین