کد خبر: ۹۷۸۳۲
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۸۹ - ۲۰:۵۳

حجت‌الاسلام رنجبران: ضوابط و قوانين اسلامی شدن دانشگاه‌ها در حال تدوين است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت‌الاسلام رنجبران با اشاره به روند اجرای طرح اسلامی شدن دانشگاه‌ها و عملکرد متولیان امر در این زمینه، گفت: برقرار شدن طرح و بحث اسلامی شدن دانشگاه‌ها ابعاد مختلفی دارد که در این زمینه بخش‌های مختلفی مشغول به کار هستند و در حال حاضر بهترین ضوابط و قوانین در حال تدوین است و امیدواریم درآینده نزدیک این ضوابط در دانشگاه‌ها بر قرار شود.

وی با تاکید بر اینکه در بحث اسلامی شدن دانشگاه ها با آن سطح مطلوبی که مد نظر است و نیاز جامعه اسلامی است بسیار فاصله داریم، اظهار داشت: مسیر و هدف‌گذاری ما در طرح اسلامی شدن دانشگاه ها درست ومنطقی است اما روند کند و با آن سطح مطلوبی که مد نظر است و نیاز جامعه اسلامی است بسیار فاصله داریم، که که باید صبر کنیم و منتظر نتیجه بخش بودن این طرح باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۱/۳۰
0
0
دانشگاه اسلامی معنا ندارد دانشگاه جایی است که طبق قانون اساسی همه اقلیتهای دینی می توانند درآن درس بخوانند چگونه دانشجویان مسیحی وزرتشتی وکلیمی باید خود را با اصول اسلام وفق بدهند . ثانیا برداشتهای متقاوتی از اسلام وجود دارد آیا منظور اسلام عربستان سعودی است یا اسلام ترکیه ؟اسلام طالبان یا اسلام مالزی ؟ اسلام خشونت گرایان کودتاچی یا اسلام اصلاح طلبان ؟ اسلام مهندس بازرگان یا اسلام خمینی ؟ کدامیک ؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین