کد خبر: ۱۸۳۵۵۹
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۷

احمدی مقدم: انتخابات را در امنیت کامل برگزار می کنیم/ احتمال تغییر قوانین سربازی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده نیروی انتظامی گفت: تمامی حرکات دشمنان را تحت نظر داریم و اجازه نمی دهیم در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خدشه ای وارد کنند. 

سردار اسماعیل احمدی مقدم پیش از ظهر سه شنبه در یادواره شهدای سرباز استان کرمان اظهار داشت: شش هزار و ۵۰۰ شهید و ۱۸هزار جانباز کاروان بزرگی است که در راه عزت اسلام و انقلاب و در مسیر ولایت ایستادگی کردند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: آسایش و امنیت کنونی را مدیون دلاوری های شهید باهنر و شهید زنده حاج قاسم سلیمانی هستیم.

وی تصریح کرد: در آذرماه با کاهش جرایم حتی در بخش سرقت روبرو بودیم و در دی ماه نیز کاهش جرایم افزایش یافته است.

سردار احمدی مقدم افزود: آمادگی واحدهای دفاعی و نظامی موجب افزایش صلح و امنیت در کشور و کاهش طمع دشمن می شود.

وی در مورد فعالیت های ناجا در زمینه توطئه های خارجی و شیطنت های داخلی در زمینه انتخابات آینده ریاست جمهوری در کشور، اظهار داشت: از هم اکنون تهدیدات خارجی، زمینه های ناامنی در داخل کشور و زمینه هایی که بی توجهی به آنها موجب خسارت در دوران انتخابات باشد را رصد می کنیم.

این مسئول در ادامه افزود: با آمادگی در دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و یگان های انتظامی مشکلی در انتخابات آینده نداریم و تلاش می کنیم هر انتخابات نسبت به انتخابات گذشته بهتر برگزار شود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: به عنوان یک شاهد عینی می گویم در دوران دفاع مقدس سربازان ما حضور داوطلبانه داشتند و هیچکس به اجبار به خط و رزم با دشمن نرفت و حتی افرادی که در دوران دفاع مقدس غیبت کردند، مجازاتی شامل حال آنها نشد.

به گزارش مهر،سردار احمدی مقدم اظهار داشت: سربازی مقطعی از عمر یک جوان است که دین خود را به کشورش ادا می کند، با توجه به موقعیت زمانی، تکنولوژی های جدید، جمعیت کشور و مجموعه ای از مسایل، نگاه به سربازی و مقررات آن ممکن است، دچار تغییر شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
0
0
سلام :
لطف کنید و مدت سربازی را حداکثر 6 ماهه کنید که هم پول بیت المال هدر نرود ، هم وقت جوان مردم گرفته نشود.
ضمن اینکه در حال حاضر ، محیط مناسبی هم در هیچ کجا نمیتوان پیدا کرد و مدت سربازی 6 ماهه را هم حقوق مکفی به جوانان داده و از بین آنان ، به دلخواه خودشان در استخدام نیروهای انتظامی ، دعوت به عمل آورید .
2 سال و یا 1/5 سال برای یک جوان خیلی خیلی زیاد است .
دشمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
0
1
سربازی با اجبار هیچ فایده نداره.
من جوون بعد 6 سال درس خوندن و گرفتن فوق لیسانس.2ماه دارم دنبال امریه میگردم.
بخدا خسته شدم از زندگی.
اخه بی وجدان ها کسانی که عمرشونو تو دانشگاه هدر دادن رو دیگه 2 سال به سربازی نفرستید.
مگه چقد عمر داریم که همش گرفتار باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
0
0
آقایان چرا نمی خواهند بفهمند امنیت پایدار فقط با خواست و اراده و حضور و مشارکت مردم محقق می شود. امنیت چماقی که در پی انتخابات قبلی سردار و همکارانشان فعالانه برقرار کردند اثراتش در همه شئون زندگی مردم مخصوصا در زندگی مفسدان اقتصادی ؛ زورگیران و کلاهبرداران و ...کاملا مشهود است.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین