کد خبر: ۹۷۸۰۵
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۷

پاسخ رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به اتهامات احمدی نِژاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده تهران با گلایه‌مندی از آنچه اتهام‌زنی‌های رئیس‌جمهور به مجلس و نمایندگان آن خواند، احمدی‌نژاد را به رعایت ادب و اخلاق توصیه کرد. 

رئیس کمیسیون ویژه بررسی طرح تحول اقتصادی با گلایه‌مندی از اینکه در طول یک ماه گذشته کسی از حیثیت نمایندگان اقتصاد دان مجلس دفاع نکرد، خطاب به رئیس‌جمهور یادآور شد: بیش از 35 سال است که در زمینه اقتصاد تحصیل و تدریس کرده‌ام و با حکم وزارت علوم استادیار رسمی دانشگاه امام صادق هستم و در شش دانشگاه دیگر (تهران، علامه، شهید بهشتی ، آزاد و ...) تدریس می‌کنم. 8 کتاب اقتصادی نوشته‌ام و راهنمایی 60 پایان نامه دکتری را راهنمایی کرده‌ام و حتی استاد راهنمای بسیاری از وزرا و مشاوران شما بوده‌ام.

وی با اشاره به اینکه شاگرد آیت‌الله وحید خراسانی بوده است یادآورشد که اجتهادش از سوی شورای نگهبان تایید شده است.

مصباحی‌مقدم که می‌گفت در انتخابات ریاست جمهوری به احمدی نژاد رای داده و بارها شجاعت وی را در اجرای هدفمندکردن یارانه‌ها را ستوده است، ادامه داد: اما متاسفانه رئیس‌جمهور بدون توضیح کافی قانون مصوب مجلس را غیر قابل اجرا خواند. شایسته نبود که ایشان در برابر قانون بایستد و هرجا لازم بود می‌توانستند لایحه اصلاحی به مجلس بفرستند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه رئیس‌جمهور مظهر و نماد با فضیلت ملت است، ادامه داد: آیا سزاوراست که شب پایان سال در برابر میلیونها بیننده مجلس و قانون را زیر سوال ببرید؟

او که می‌گفت از همکاری با دولت و خیرخواهی خودداری نمی کند، در پایان گفت: امیدوارم رئیس‌جمهور ادب و اخلاق را مراعات بفرمایند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۱/۳۰
0
0
طرحی را ارائه کردم که میتواند جایگزین مناسبی نسبت به طرح هدفمند سازی یارانه ها باشد . شجاع رضایی اومالی 09379731513
SHOJA_DELS0KHTEH@YAHOO.COM
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین