کد خبر: ۷۳۴۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۸۷ - ۲۲:۰۷
باحضور استاد دانشگاه بریتیش کلمبیا برگزار خواهد شد؛

نخستین سمینار روانشناسی رسانه و فرآیند نفوذ در مخاطب

آفتاب‌‌نیوز :  آفتاب: نخستین سمینار تخصصی روانشناسی رسانه و فرآیند نفوذ در مخاطب، با حضور دکتر سید محسن فاطمی، استاد دانشگاه بریتیش کلمبیا، دکتر حسن خجسته، معاون صدای جمهوری اسلامی ایران و دکترحسن بشیر، رئیس دانشکده ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) روز سه شنبه 27 فروردین در دانشکده ارتباطات دانشگاه سوره برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار آفتاب سید محسن فاطمی دارای مدرک دكترای آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه بریتیش كلمبیای كانادا و دكترای روان شناسی از دانشگاه كالیفرنیای امریكا است و درسفر چند روزه خود به ایران، با حضور در این سمینار، پیرامون موضوع روانشناسی رسانه و فرآیند نفوذ در مخاطب ، سخنرانی خواهد کرد.

وی در حال حاضر در دانشگاه بریتیش كلمبیا، دانشگاه آپرایووا و دانشگاه فنیكس و سی تی یونیورسیتی تدریس می کند و همچنین عضو انجمن مطالعات آموزشی كانادا و انجمن روان شناسی و انجمن تحقیقات آموزشی امریكا است.

دکتر فاطمی پیش از این سمینارهایی در حوزه های «هوش هیجانی»، «مهارت های مذاكره»، « مهارت های ارتباطات»، «مدیریت استرس»، «تفكر خلاق»، «حل تعارض» در امریكای شمالی، اروپا و ایران برگزار كرده است.

سمینار تخصصی روانشناسی رسانه و فرآیند نفوذ در مخاطب روز سه شنبه از ساعت14:30تا 19 ، در سالن همایش های دانشکده ارتباطات داشگاه سوره واقع در میدان فلسطین، جنب راهنمایی و رانندگی برپا خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
زهرا درخشانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
0
0
با سلام و با تشکر از دکتر فاطمی به نظر بنده ایشان مایه فخر ایران و پزشکان ما هستند خداوند ایشان را در پناه خود از شر بلیات حفظ کند وسلامتی به ایشان بدهد '
رقیه بهرام نیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
0
0
باسلام خواستم اگه امکان دارد درمواقعی که به مشکلی برمیخوررم دوست داشتم ازطریق میل ازاقای دکترکمک بگیرم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین