کد خبر: ۱۵۱۶۲۷
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۲

آغاز بارش‌ها در کشور از عصر امروز

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عبدالرضا امیدوار شهری در خصوص آخرین وضیت هوای کشور گفت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی سازمان هواشناسی نشان می‌دهد که سامانه بارشی از عصر سه‌شنبه از غرب وارد کشور می‌شود و تا اوایل هفته آینده مناطق مختلف کشور را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: عصر سه‌شنبه بارش متناوب باران گاهی با ورزش باد و رعد و برق استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و کردستان خواهیم داشت.

امیدوار شهری افزود: چهارشنبه بارش متناوب باران گاهی با وزش باد و رعد و برق در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، کرمانشاه و بارش پراکنده در استان‌های ایلام، لرستان و خوزستان پیش‌بینی می‌شود که شدت بارش در این روز در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بیشتر است.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: روز پنج‌شنبه بارش متناوب باران گاهی با وزش باد و رعد و برق و احتمالاً تگرگ در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان و چهارمحال و بختیاری خواهیم داشت.

امیدوار شهری عنوان کرد: روز پنج‌شنبه بارش پراکنده در استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، مرکزی، اصفهان، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر و شمال فارس و گیلان پیش‌بینی می‌شود که شدت بارش در این روز در استان‌های آذربایجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام و لرستان بیشتر است.

به گزارش فارس،وی در پایان خاطرنشان کرد: طی روز چهارشنبه دمای هوا در نوار غربی کشور کاهش و در بقیه نقاط افزایش می‌یابد همچنین در روزهای پنج‌شنبه و جمعه دمای هوا در کل کشور از غرب به شرق کاهش می‌یابد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین