کد خبر: ۲۳۱۷۷
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۸۴ - ۱۲:۲۰

انتقاد به صحبت های زادسر

آفتاب‌‌نیوز :  احمد رسولی نژاد نماینده دماوند خطاب به هیات رئیسه مجلس در انتقاد شدید الحنی به اظهارات علی زادسر در مورد سفره‌های افطار رنگین دستگاههای اجرایی و دعوت نمایندگان در این مهمانی ها تصریح کرد: چرا برای این سفره های رنگین فقط این آقا دعوت می شود.
رسولی نژاد که اشاره اش به مصاحبه زادسر نماینده جیرفت و انتقاد وی در مورد افطار برخی دستگاههای اجرایی و دولتی بود افزود: این آقا مصاحبه کرده و در اخبار بامدادی 8 صبح از رادیو پخش شده که این سفره های افطاری در زمان آقای هاشمی و خاتمی پهن می شد در دوران احمدی نژاد نیز ادامه یافت.
وی با اشاره به سؤال خبرنگاری که از زادسر پرسیده بود در این سفره‌ها که پهن شده و نمایندگان دعوت می شوند چرا از 290 نماینده فقط شما اعتراض کردید اظهار داشت: من از شما آقای حداد سؤال می کنم ما غیر از افطار «آقا» چند افطار دیگر دعوت شدیم بنده شخصا 14 شب در حسینیه ها و مسجدها با محرومین افطار کردم.
نماینده دماوند خطاب به حداد عادل گفت: چرا اجازه می دهید حیثیت و آبروی مجلس به راحتی توسط این فرد زیر سؤال برود. این آقا اگر می داند سفر رنگین است چرا می رود و چرا آبروی 290 نماینده را می برد تا کی مجلس تحمل کند.
رسولی نژاد دوباره به سؤال بعدی خبرنگار از زادسر اشاره کرد و تصریح کرد: خبرنگار از این روند توسط احمدی نژاد اصلاح شود ولی نشد.
وی اظهار داشت: این آدم ساده زیست نیست که بر سر این سفره‌ها حاضر شده است. من از رئیس مجلس می خواهم با این نماینده برخورد شود. رئیس مجلس هفتم در پاسخ به تذکر رسولی نژاد گفت: آقای رسولی نژاد حق دارند برخی همکاران ما در انتقاد افراط می کنند و به درستی تشخیص نمی دهند.
حداد عادل تصریح کرد: حرکت کشور به سوی صرفه جویی است و این حرکت ادامه دارد و احمدی نژاد و دولت ایشان مصر بر صرفه جویی است. برخی افطار ها در ماه مبارک رمضان برای پیشبرد کارهای کشور ضروری است. وی اظهار داشت: مثلا جلسه‌ای ساعت 18-17 در دفتر رئیس جمهوری بوده و 18 تمام می شد و طبیعی است رئیس جمهوری باید به اعضای این جلسه که ممکن است سالخورده باشد افطار بدهد تا مجبور نشوند یکساعت در راه باشند تا به افطار برسند. این افطار ها ساده و در حد همان ناهار اداره جات بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین