کد خبر: ۱۲۳۸۴۴
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۹
سردار مومنی خبر داد:

ابطال گواهینامه رانندگانی که سرعت بیش از 170 کیلومتر دارند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سردار اسکندر مومنی امروز پنجشنبه در بازدید از پلیس راه سمنان در جمع خبرنگاران گفت: از امروز آخرین موج بازگشت از سفرهای نوروزی آغاز شده و شاهد ترافیک در تمام جاده‌های کشور هستیم.

وی ادامه داد: مردم سفر خود را به روزهای آخر موکول نکنند زیرا با حجم بالای سفر با ترافیک مواجه خواهند شد و مجبورند سه برابر زمان را در ترافیک تلف کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی با بیان این که در محور سمنان - مشهد 70 درصد تلفات ناشی از تصادفات به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی است گفت: 19نفر در این محور بر اثر خستگی و خواب‌آلودگی کشته شده‌اند.

سردار مومنی تاکید کرد: 33 درصد تصادفات فوتی و جرحی در نوروز ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی است.

وی ادامه داد: رانندگان از عجله و شتاب پرهیز کنند زیرا بیشترین آمار مرگ و میر در روز 12 و 13 فروردین سال گذشته به علت عجله و شتاب بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور درخواست کرد رانندگان از هرگونه تخلف رانندگی بویژه سبقت و سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ پرهیز کنند.

وی ادامه داد: از یک میلیون خودرویی که در محور تهران - مشهد تردد کرده‌اند تنها یک درصد تخلف کرده‌اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور با بیان این که 10 هزار خودرو متخلف که سرعت غیرمجاز داشته‌اند توسط دوربین‌ها شناسایی شده‌اند، گفت: متوسط سرعت غیرمجاز در این محور 126 کیلومتر در ساعت بود.

سردار مومنی ادامه داد: در این محور تنها 6 خودرو بالای 170 کیلومتر سرعت داشته‌اند که این میزان در نوروز سال گذشته 10 مورد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین