کد خبر: ۱۷۵۱۲۳
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۵

دیدار با پلیس قطاری که در تعقیب سارق، پاهایش را از دست داد+عکس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جلال، زاده‌ یکی از روستا‌های تابع تربت حیدریه است و نزدیک به دو ماه از ازدواجش می گذرد. او هفته‌ قبل از این حادثه به اهواز نقل مکان کرده بود.

به گزارش خبرآنلاین؛ جلال علیزاده، مامور پلیس راه‌آهن در طول مسیر حرکت قطار، از تهران به اهواز از طریق اطلاع مسافران، متوجه حضور سارق در قطار شد. او واگن به واگن سارق را دنبال کرد. 

در حوالی شهر ازنا در استان لرستان، دزد، چاره را در خروج از قطار می‌بیند، پس از پنجره خودش را به بیرون پرت می کند. جلال نیز به دنبال سارق به بیرون می‌پرد که متاسفانه تعادل خود را از دست داده و قطار از روی پاهایش رد می شود. 

جلال، زاده‌ یکی از روستا‌های تابع تربت حیدریه است و نزدیک به دو ماه از ازدواجش می گذرد. او هفته‌ قبل از این حادثه اثاثیه‌ منزلش را از زادگاهش به اهواز منتقل کرده بود. 

رییس پلیس راه آهن گفته "به منظور ارج‌نهادن به این اقدام ایثارگرانه مامور پلیس راه‌آهن نیروی انتظامی تشویقاتی را برای وی در نظر گرفته است." {$old_album_175123}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۷
0
1
تلاشش قابل تقدیره ولی به نظرم پریدنش از قطار در حال حرکت خیلی کار ریسکی بوده و نبایستی اینکار رو میکرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
0
1
سلام ودرود بر این مامور باشهامت وایثارگر انشاا... اجرش با خداوند متعال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
0
1
باید مثل جانبازان از این مأمور تقدیر و حمایت بشه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
0
2
سلام به عنوان یک توصیه هیچ وقت از جان یا جسمت برای انجام هیچ کاری استفاده نکن. متوجه خواهی شد که گرفتن یک سارق که فردا قاضی آنرا آزاد میکنه هیچ ارزشی ندارد. سارقی خودرو مرا برای باز کردن رادیو پخش به تمام معنی داغون کرد (شیشه، داشبورد، کامپیوتر و ... آسیب دید) بعد از دستگیر شدن سارق وقتی میزان خسارت را اعلام کردم قاضی قیمت یک رادیو پخش دست دوم را به عنوان خسارت در پرونده درج کرد و گفت تنها چیزی که سرقت شده رادیو پخش بوده و مابقی به سرقت ارتباطی نداره (لابد اگر خودم رادیو پخش را تحویل سارق می دادم اینهمه خسارت نمی دیدم). امیدوارم مسولان ارزش کارت را درک نند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین