کد خبر: ۱۸۰۸۱۳
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۱

مصوبه جدید برای افزایش قیمت خودرو / این بار گروه بهمن و پارس‌خودرو

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سازمان حمایت از مصرف کنندگان در تداوم سیاست‌های موافقت با افزایش قیمت خودروهای داخلی، این بار با افزایش قیمت برخی از مدل‌های خودروهای تولیدی گروه بهمن و پارس خودرو موافقت کرد.

به گزارش مهر، گرانی دلار در داخل کشور، بهانه‌ای را به دست خودروسازان داده است تا بدون افزایش کیفیت و به بهانه افزایش قیمت ارز و واردات برخی از قطعات خود، قیمت را روز به روز افزایش دهند و تقاضاهای زیادی را راهی کمیته خودرو برای افزایش قیمت کنند.

این در شرایطی است که قیمت خودروهای داخلی در بازار در چند ماه گذشته مرتب افزایش پیدا کرده است و اما خبری از افزایش کیفیت یا شرط و شروط‌های دولتی برای افزایش کارایی و کیفیت این خودروها در اختیار نیست. 

همچنین با کاهش قیمت دلار و دیگر انواع ارز در بازار، چند روزی است که بازار خودروهای خارجی به لحاظ قیمت رو به آرامش گذاشته است.

اگر قیمت ارز در کشور پایین آید و بازار رو به آرامش نهد، اما خودروسازان حاضر نیستند که تخفیفی در قیمت‌های خود دهند و همچنان بر افزایش قیمت خود پافشاری می‌کنند.

البته اشکال دیگر هم به اعضای کمیته خودرو سازمان حمایت از مصرف کنندگان برمی‌‎گردد که متاسفانه اطلاع‌رسانی دقیقی در این رابطه ندارند و بازار را در فضایی گنگ و غیرشفاف قرار داده‌اند، به این معنا که مشخص نمی‌شود آیا افزایش قیمتی که برخی از نمایندگی‌های خودرو در بازار دارند، با هماهنگی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و کمیته خودرو بوده است یا خیر، این افزایش قیمت خودسرانه صورت می‌گیرد.

حال هم کمیته خودرو سازمان حمایت از مصرف کنندگان با افزایش قیمت ۴ مدل خودرو از گروه بهمن و پارس‌خودرو موافقت کرده است و قیمت‌های جدید را نیز اعلام نموده است. اما تلاش خبرنگار مهر برای تماس با حداقل یکی از اعضای کمیته خودرو بی‌نتیجه مانده است.

{$old_album_180813}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
0
0
همه به فکر مردم هستند با این قیمت های پائین با جنین روندی به سوی برده داری نوین پیش می رویم خدا نجاتمان دهد
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
0
0
مبارکه !!!!!!!!!!!!!
اد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
0
0
خبرهای خوش اقتصادی این بود!!!!!!!!!!!!! خواهش میکنیم آخرین قیمت کلیه محصولات حتی مواد غذایی را بفرمائید تا خیال مردم راحت شود
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین