کد خبر: ۵۱۱۵۲۸
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
هلدینگ ملاصدرا مزایای ثبت شرکت در مناطق آزاد را بررسی می‌کند

ثبت در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی راهکاری برای سودآوری بیشتر

در این مناطق، امکانات و مزیت‌های بسیاری برای مدیران کسب و کار و سرمایه‌گذاران وجود دارد تا به فعالیت در این مناطق ترغیب شوند. مدیران علاقه مند می‌توانند به راحتی با ثبت شرکت در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، فعالیت خود را آغاز کرده و از تسهیلات آن بهره‌مند شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
آیا تابه حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا ثبت شرکت و فعالیت در مناطق آزاد برای سرمایه گذاران و صاحبان مشاغل جذابیت دارد؟ ثبت در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی راهکاری برای سودآوری بیشترخودتان به این فکر نیفتادید که در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی شرکت ثبت کنید؟ اگر دنبال دلیل این موضوع هستید، شرکت "ثبت ملاصدرا" به عنوان یکی از برترین مجریان ثبت شرکت و برند در تهران و مناطق ویژه و آزاد اقتصادی که در تمامی مراحل همراه کسب و کارهاست، علت مزایای ثبت شرکت در این مناطق را بیان می‌کند.

منطقه آزاد محدوده حراست شده بندری و غیر بندری است كه از شمول برخی از مقررات جاری سرزمین مادری خارج بوده و با بهره گیری از مزایایی مانند معافیت‌های مالیاتی، بخشودگی سود و عوارض گمركی، نبود تشریفات زاید ارزی، اداری و مقررات دست و پاگیر؛ همچنین سهولت و تسریع در فرآیندهای صادرات و واردات با جذب سرمایه‌گذاری خارجی و انتقال فناوری به توسعه سرزمین اصلی كمك می‌کند. بر این اساس و با توجه به مزیت‌ها و تسهیلاتی که در ثبت شرکت در مناطق آزاد وجود دارد ثبت شرکت در این مناطق می‌تواند بسیار پر سود باشد.

در اینجا می‌خواهیم مزایای ثبت شرکت‌ در مناطق ویژه و آزاد اقتصادی را به صورت تخصصی بررسی کنیم:

از جمله مزیت‌های ثبت شرکت در مناطق آزاد معافیت مالیاتی (20)ساله برای هر نوع فعالیت های اقتصادی، مالکیت 100 درصد خارجی، امکان ورود اتباع و تجار خارجی بدون اخذ ویزا، تضمین و حمایت قانونی از سرمایه‌گذاران خارجی، نبود محدودیت انتقال ارز به سایر کشورها، خدمات پولی و بانکی انعطاف‌پذیر، انجام معاملات ارزی آسان، خدمات گسترده بانکی و بیمه‌ای (هم دولتی هم خصوصی) است.

همچنین معافیت از حقوق گمرکی برای واردات مواد اولیه ماشین آلات صنعتی واحدهای تولیدی، فعالیت بورس نفت و محصولات پتروشیمی و بورس بین‌المللی اوراق بهادار در این مناطق، مقررات آسان برای ورود کالاهای مجاز، تشریفات ساده برای صادرات مجدد و ترانزیت کالا، امکان صادرات کالاهای تولید شده مناطق ویژه و آزاد به سرزمین اصلی از دیگر مزایای ثبت شرکت در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است.

نرخ مناسب حامل‌های انرژی، آزادی کامل ورود و خروج اصل سرمایه و سود حاصل از فعالیت‌های اقتصادی، صدور محصولات به خارج از کشور بدون پرداخت عوارض گمرکی و بندری، شرایط و مقررات ساده کار و دسترسی نیروی کار ماهر و ثبت آسان شرکت‌ها و موسسات صنعتی و موسسات فرهنگی و مالکیت معنوی را نیز می‌توان از مزیت‌های ثبت شرکت در این مناطق دانست.

ایران دارای 8 منطقه آزاد تجاری مانند کیش، قشم، چابهار، اروند، ماکو، انزلی و 26 منطقه ویژه اقتصادی چون سرخس، بندر امیرآباد، بندر بوشهر، سلفچکان، بندر شهید رجائی است که می‌توان در این مناطق ثبت شرکت انجام داد.

در این مناطق، امکانات و مزیت‌های بسیاری برای مدیران کسب و کار و سرمایه‌گذاران وجود دارد تا به فعالیت در این مناطق ترغیب شوند. مدیران علاقه مند می‌توانند به راحتی با ثبت شرکت در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، فعالیت خود را آغاز کرده و از تسهیلات آن بهره‌مند شوند.

همچنین مجموعه معتبر ثبت ملاصدرا با تجربه ثبت صدها شرکت در مناطق آزاد و شهر های سرزمین مادری ایران می‌تواند مشاور و یاریگر شما باشد تا امور ثبتی خود را بدون نیاز به حضور در این مناطق به راحتی انجام دهید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین