کد خبر: ۹۰۷۳۶۸
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱

توفیق اجباری برای نکونام و استقلال!

تعویض اجباری استقلال این تیم را هجومی‌تر از نیمه نخست کرد.
توفیق اجباری برای نکونام و استقلال!
آفتاب‌‌نیوز :

میلاد فخرالدینی و صالح حردانی پس از مصدومیت ایمان سلیمی دو بازیکن استقلال در سمت راست خط دفاعی استقلال بودند که یکی در سمت راست دفاع سه نفره و دیگری در نقش فول‌بک برای آبی‌ها به میدان رفتند.

تصمیم جالب نکونام برای جانشینی مدافع مصدوم خود اگر با اجبار و خالی بودن نیمکت همراه بود، اما توفیق اجباری برای بازی هجومی‌تر استقلال بود، دو بازیکن ریزنقش و سریع استقلال در زمان‌های مختلف پست‌های خود را عوض می‌کردند و یک‌بار فخرالدینی در خط حمله حضور پیدا می‌کرد و بار دیگر صالح حردانی تا انرژی بیشتری برای حضور در حملات داشته باشند و با سویچ کردن پست‌های خود اتفاق جالبی رقم زدند.

در دقایق پایانی مسابقه که استقلال به گل نیاز داشت این دو بازیکن با حضور همزمان در حمله و حضور ماشاریپوف در سمت راست برتری عددی را برای استقلالی‌ها در این نقطه از زمین ایجاد کرده بودند و با نفوذ‌های در عمق یک بازیکن و روی دست قرار گرفتن دیگر بازیکن اکثر ارسال‌های استقلال از این سمت اتفاق می‌افتاد.

البته با توجه به خلاقیت ماشاریپوف و حضور پرتعداد بازیکنان ذوب‌آهن در سمت راست استقلال او با تعویض جناح بازی، جلالی و در دقایق پایانی سلمانی را در شرایطی مناسب صاحب موقعیت می‌کرد و مجموعه‌ای این اتفاقات پویایی خاصی به خط حمله استقلال و حملات همه جانبه به دروازه ذوب‌آهن را فراهم کرده بود.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین