کد خبر: ۹۰۷۴۱۷
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹

شهادت یک پاسدار در مرز‌های جنوب شرق

شهید علی کبودوندی، یکی از پاسداران سپاه امام حسن مجتبی (ع) در مرز‌های جنوب شرقی به دست اشرار به شهادت رسید.
شهادت یک پاسدار در مرز‌های جنوب شرق
آفتاب‌‌نیوز :

سردار علیرضا حیدرنیا در پیامی شهادت این پاسدار را تسلیت گفت.

متن پیام سردار حیدرنیا به شرح زیر است:

بِسْمِ رب الشهدا و الصدیقین

حرمسرای قذافی رو خوندی؟ ادامه مطلب...

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳

شهید زنده است، در رحمت الهی وارد می‌شود و گناهانش آمرزیده است، رزق و روزی شهید نزد خداوند است، هیچگاه عملش ضایع نمی‌شود و جامعه از ایثار و نثار جانش بهره مند می‌گردد.

شهید مسرور و خوشحال است، زیرا می‌داند راهی که رفته است به سعادت و رستگاری منتهی می‌شود.

بار دیگر یکی از پاسداران غیور سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز شهید علی کبودوندی جمعی لشگر عملیاتی ده حضرت سیدالشهدا علیه السلام در پاسداری از مرز‌های جنوب شرقی حین اجرای ماموریت تامین امنیت پایدار جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی نمود و به فیض عظمای شهادت نائل آمد و به دوستان شهیدش پیوست. این پاسدارمخلص در راه خدمت به مردم و تأمین و حفظ امنیت جامعه، جان خویش را در طبق اخلاص گذاشت. بدون تردید نقش آفرینی‌های ارزنده این جوان حافظ امنیت در تمامی ماموریت‌ها به‌خصوص پاسداری از مرز‌های جنوب شرقی جمهوری اسلامی ایران و در دفاع از آرمان و ارزش‌های اسلام و انقلاب هرگز فراموش نخواهد شد.

اینجانب شهادت این فرزند غیور را، به مردم ولایتمدار البرز و پاسداران حریم ولایت، به ویژه خانواده معزز و تمامی بازماندگان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال برای روح بلندش، علو درجات و حشر با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای بازماندگان اجر صابران را مسئلت می‌کنم.

 سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین