کد خبر: ۹۰۸۹۳۶
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲

هشدار آمریکا به شهروندانش در سراسر جهان

وزارت خارجه آمریکا هشدار سفر جهانی صادر کرده و به شهروندانش درباره «تهدید تروریستی» که در رویدادهای مربوط به همجنس گرایان و دگرباشان جنسی وجود دارد،‌ هشدار داده است.
هشدار آمریکا به شهروندانش در سراسر جهان
آفتاب‌‌نیوز :

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد، به دلیل احتمال حملات تروریستی، تجمعات یا اقدامات خشن علیه شهروندان آمریکایی و منافع آن، وزارتخانه به شهروندانش در خارج از کشور توصیه می‌کند تا مراتب و جوانب احتیاط را رعایت کنند و در نظر بگیرند.

این وزارتخانه در بیانیه خود آورده است: «ما نسبت به افزایش احتمال اقدامات سازمان‌های تروریستی و خشونت آمیز علیه همجنس‌گرایان و رویدادهای مرتبط آگاه هستیم و به شهروندان آمریکایی خارج از کشور توصیه می‌کنیم تا مراتب احتیاط را رعایت کنند.»

وزارت خارجه آمریکا همچنین از شهروندانش در خارج از کشور خواست تا در برنامه «سفر هوشمند» ثبت نام کنند تا اطلاعات و هشدارها را دریافت کرده و به این ترتیب به راحتی بتوان آنها را در مواقع اضطراری در خارج از کشور پیدا کرد.

وزارت خارجه آمریکا همچنین از شهروندانش در خارج از کشور خواسته در مکان‌هایی که آمریکاآمریکاان تردد می‌کنند، از جمله جشن‌های مربوط به دگرباشان جنسی و همجس گرایان که در آن تردد می‌کنند، هوشیار رفتار کنند.

این وزارتخانه همچنین از شهروندانش در خارج از کشور خواسته تا در فیسبوک و توئیتر وزارت خارجه آمریکا را فالو کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین