کد خبر: ۹۰۹۰۱۲
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰

ستون فقرات استقلال در مسیر قهرمانی!

سه بازیکن استقلال در هفته‌های آینده تاثیر زیادی در قهرمانی خواهند داشت.
ستون فقرات استقلال در مسیر قهرمانی!
آفتاب‌‌نیوز :

 خط هافبک استقلال در سه بازی آینده نقش ویژه‌ای در قهرمانی احتمالی این تیم خواهد داشت و با عملکرد مطلوب در میانه میدان می‌توانند قهرمانی این تیم را تضمین کنند.

روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس و جلال‌الدین ماشاریپوف بازیکنان کلیدی استقلال در بازی‌های اخیر این تیم بودند و با عملکرد خوبی که داشتند شرایط را برای استقلال در مسابقات بهتر کرده‌اند، روزبه چشمی با حضور موثر در خط دفاعی جای خالی مدافعان این تیم را به خوبی پوشش داد و زبیر نیک‌نفس در غیاب مهدی مهدی‌پور در نقش یک ستاره برای استقلالی‌ها به میدان رفت.

جلال‌الدین ماشاریپوف با جابه‌جایی پستی که داشت نبض بازی استقلال را در دست گرفته و ریتم بازی هجومی استقلال را در سطح بالاتری قرار داده و با خلاقیت و تکنیک بالایی که دارد به خوبی در برنامه‌های تاکتیکی نکونام جا افتاده است.

به احتمال زیاد با بازگشت مدافعان استقلال روزبه چشمی به خط هافبک منتقل خواهد شد و استقلال با مثلث چشمی، نیک نفس و ماشاریپوف مقابل نساجی به میدان خواهد رفت، البته این احتمال وجود دارد که استقلال چشمی را در کنار سلیمی و سیلوا در خط دفاع استفاده کند و از رضاوند، نیک‌نفس و ماشاریپوف در خط هافبک استفاده کند، در هر صورت این سه بازیکن ستون فقرات استقلال در مسیر قهرمانی خواهد بود.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین