می‌گفتند بخش خصوصی «اهلیت» خریداری پرسپولیس و استقلال را ندارد

پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!

۱۸.۰۵ درصد از سهام هلدینگ خلیج فارس در اختیار گروه تابان فردا قرار دارد که از شرکت‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی نفت محسوب می‌شود. بر این اساس بازنشستگان صنعت نفت باید بخشی از هزینه‌های باشگاه استقلال را تقبل کنند. سازمان تامین اجتماعی نیز از طریق شرکت‌های مانند شرکت تامین نفت و گاز پتروشیمی تامین بخشی از سهام هلدینگ را در اختیار دارد و بر این اساس بیش از ۴۰ میلیون کارگر و بیمه‌پرداز سازمان تامین اجتماعی هم باید در تامین قرارداد‌های میلیاردی بازیکنان استقلال سهمی تقبل نمایند. سهام بانک رفاه نیز متعلق به تامین اجتماعی است و بیمه گذاران تامین اجتماعی باید هزینه‌های باشگاه پرسپولیس را هم پرداخت کنند.
نمای سنگ بهتر است یا آجر نسوز نما؟
تبلیغات

نمای سنگ بهتر است یا آجر نسوز نما؟

انواع متنوعی از آجر نسوز نما مخصوص نمای ساختمان نیز وجود دارد که دارای رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی نیز هستند. برای استفاده از آجر‌های مختلف باید به نوع سنگ نیز توجه داشته باشید و از رنگ متناسب با آن استفاده کنید.
سئو سایت وردپرس چیست؟
تبلیغات

سئو سایت وردپرس چیست؟

سئو سایت به معنی بهینه سازی سایت برای موتور‌های جست و جو است و برای بهبود سایت برای موتور‌های جست و جو و جذب بازدیدکننده‌ها انجام می‌شود. سئو سایت کلیه فرآیند‌هایی که از اول روی سایت انجام می‌شود را می‌گویند.
رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی

رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی

محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان به دانش فنی ساخت موتور‌های ۶ سیلندر خورجینی بنزینی از طریق مهندسی معکوس دست یافتند و طی مراسمی با حضور معاون علمی ریاست‌جمهوری از آن رونمایی شد.
امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
تبلیغات

امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان

در این مطلب به طور کامل در مورد خدمات امداد خودرو شبانه روزی همدان توضیح دادیم. وجود این مجموعه‌ها در جاده‌ها بسیار مهم بوده و به تامین رفاه و امنیت خودرو‌ها کمک بسزایی می‌کند.
چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
تبلیغات

چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟

یک شرکت طراحی سایت خوب نه تنها ظاهری جذاب برای سایت شما فراهم می‌کند، بلکه اطمینان حاصل می‌کند که وب‌سایت شما کاربردی، سریع و بهینه برای موتورهای جستجو باشد. انتخاب درست می‌تواند مسیر کسب‌وکار شما را به سمت پیشرفت هدایت کند.