کد خبر: ۱۰۰۹۹۱
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۸۹ - ۲۲:۲۲

مقصر هزینه‌های هنگفت منوریل صادقیه مشخص شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در جلسه امروز شورای شهر تهران تذکراتی پیرامون منوریل صادقیه ارایه و اعضای شورای شهر از شهرداری تهران خواستار ارایه گزارشی پیرامون پایه‌های منوریل صادقیه و مجتمع تجاری اطراف این پروژه شدند. 

حسن بیادی نایب رئیس شورای شهر تهران در مورد جمع‌آوری پایه‌های منوریل صادقیه خاطر نشان کرد: قرار بود تا گزارش در مورد این اقدامات ارایه شود و در عین حال اگر فضای منوریل غیرضروری بود، فضای مجتمع تجاری هم غلط بوده و عوارضی را برای بخش‌های تجاری میدان فراهم کرده است. 

او ادامه داد: بالاخره شهرداری باید گزارش مبسوطی ارایه کند که در نهایت چه کسی مقصر بود و چه میزان هزینه در این پروژه شده است و خسارت این پروژه بر عهده چه کسی است؟ 

نایب رئیس شورای شهر تهران یادآور شد: حالا چندین سال است که مغازه‌داران و صاحبان املاک این محدوده در دادگاه‌ها شاکی هستند، در حالی‌که با یک عکس هوایی می‌توان شرایط این محدوده را تعیین کرد. 

مهدی چمران در پاسخ به اظهارات بیادی گفت: شاکیان زمین‌های آنجا نمی‌توانند ادعایی داشته باشند چرا که زمین‌های این محل فضای سبز بوده و بعد شهرداری تملک کرده است و ادعا در مورد این بخش‌های محدوده پروژه منوریل درست نیست. 

خسرو دانشجو سخنگوی شورای شهر تهران در ادامه خطاب به بیادی نایب رئیس شورای شهر در مورد پروژه منوریل صادقیه گفت: مسأله این پروژه مجتمع ایستگاه‌های آن با چند عکس هوایی حل می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین