کد خبر: ۱۰۱۹۱۶
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۱
در دیدار «فاروق الشرع»، معاون اول رییس‌جمهور سوریه

احمدی‌نژاد: مستکبران در ضعیف‌ترین موضع خود در 60 سال گذشته قرار دارند

همدلی ایران و سوریه نقشه‌های مستکبران را بر هم زده است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد با بیان اینکه ایران و سوریه در مسائل منطقه‌ای و جهانی دارای دیدگاه‌های مشترک و واحدی هستند، اظهار داشت: امروز همدلی، همراهی و اتحاد تهران - دمشق تمام نقشه‌های مستکبران را بر هم زده است. 

محمود احمدی‌نژاد در دیدار «فاروق الشرع»، معاون اول رییس‌جمهور سوریه با تأکید بر اینکه ایران و سوریه همانند پیکر واحدی در عرصه‌های مختلف عمل می‌کنند، گفت: پیوند مستحکم بین دو کشور جنبه سیاسی و مقطعی ندارد و تجربه نشان داده که در هر مقطع و زمانی که ایران و سوریه وارد عرصه شده‌اند، همواره با پیروزی همراه بوده است. 

وی با تاکید بر اینکه دشمنان در اهداف پلید خود نسبت به منزوی کردن ایران و سوریه و تثبیت رژیم صهیونیستی در منطقه ناکام مانده‌اند، اظهار داشت: امروز دشمنان در موضع ضعف قرار دارند و در مقابل، ایران و سوریه هر روز قدرتمندتر می‌شوند و این همه ناشی از وجود همدلی و برادری بین دو کشور است. 
محمود احمدی‌نژاد با تأیید سخنان معاون اول رییس‌جمهور سوریه مبنی‌بر اینکه در برابر موجودیت رژیم صهیونیستی علامت سوال بزرگی ایجاد شده است‌، گفت: این اتفاق یک واقعیت است و پیروزی بزرگی محسوب می‌شود که مقدمه اتفاقات بزرگتری خواهد بود. امروز مستکبران در ضعیف‌ترین موضع خود در 60 سال گذشته قرار دارند که اگر کشورهای مستقل، مواضع خود را در مقابل آنها مقداری مستحکم‌تر کنند، سلطه‌گران رو به اضمحلال خواهند رفت. 

وی با اشاره به بیانیه تهران و قدردانی از مواضع حمایت‌آمیز سوریه در خصوص برنامه هسته‌ای ایران گفت: با بیانیه تهران در حقیقت ایجاد جبهه‌بندی جدیدی در جهان در برابر مستکبران کلید خورد و بی‌تردید ایران و سوریه هسته مرکزی این جبهه‌بندی خواهند بود. 

وی تصریح کرد: عاملی که همه مسایل آینده جهان را رقم خواهد زد، وجود روابط برادرانه بین کشورهای مستقل و آزادی‌خواه است که باید هر چه بیشتر آن را تق
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین