کد خبر: ۱۰۲۶۱۹
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۴

کارکنان دولت به زودی کارت خرید اعتباری می‌گیرند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدرضا رحیمی امروز در جلسه شورای عالی اشتغال با اشاره به روند مثبت جلسات این شورا، از تشکیل جلسه آینده با حضور رئیس جمهور خبر داد و افزود: در جلسه آینده دستگاه‌های ذیربط گزارش‌های خود را به رئیس جمهور ارائه خواهند کرد و با رهنمودهای رئیس جمهور برنامه های شورای عالی اشتغال با قوت بیشتری پیگیری خواهد شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه دسترسی به سند جامع اشتغال اقدامی بزرگ و ملی است، گفت: علی رغم پیشرفت خوبی که جلسات شورای عالی اشتغال به دنبال داشته است، باید سرعت بیشتری به کارها بدهیم و با جدیت هرچه بیشتر دسترسی به هدف ایجاد 1میلیون و صد هزار شغل در سال 89 را تحقق بخشیم.

تعیین تکلیف طرح‌های نیمه تمام و طرح‌های مصوب بنگاه‌های زودبازده، تأمین سرمایه در گردش بنگاه‌های اقتصادی و تعیین تکلیف یارانه‌های بنگاه های زودبازده از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه در باره آن بحث و تبادل نظر شد.

تامین منابع طرح‌های نیمه تمام بنگاه‌های زودبازده و به مرحله بهره برداری رسیدن این طرح‌ها نیز از جمله مصوبات این جلسه بود.

همچنین جلال زاده استاندار آذربایجان غربی مطابق روال جلسات اخیر شورای عالی اشتغال مبنی بر حضور استانداران در جلسات شورا، گزارشی از روند فعالیت‌های استان نسبت به اشتغالزایی ارائه کرد.

وی همچنین به تشریح مشکلات فراروی ایجاد اشتغال در استان آذربایجان غربی و بیان راهکارها و پیشنهادهای خود پرداخت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین