کد خبر: ۱۰۵۷۸۳
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۹
رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح:

در صورت حمله آمریکا به ایران، اسرائیل را نابود خواهیم کرد

برای مواجهه با تجاوز احتمالی به کشور 3 طرح پیش‌بینی شده است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: برای مقابله با تجاوز احتمالی به کشور، 3 اقدام پیش‌بینی شده که در راس آن در اختیار گرفتن کامل تنگه هرمز است که با این اقدام اجازه هیچ‌گونه حرکتی را به هیچ‌کسی نخواهیم داد و در این خصوص تاکنون چندین رزمایش انجام داده‌ایم. بنابراین بی‌شک با اجرای هر یک از برنامه‌ها، دشمن در ابتدای هر اقدامی به زانو در خواهد آمد. 

رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح کشور با فرماندهی مقام معظم رهبری هم اکنون در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند بنابراین به آمریکا هشدار می‌دهیم که اگر قصد شرارت و تجاوز به ایران اسلامی را داشته باشد، تنگه هرمز را به‌طور کامل در اختیار می‌گیریم. 

سردار علی شادمانی در مراسم سالروز آزادسازی پاوه، اظهار داشت: برای مقابله با تجاوز احتمالی به کشور، 3 اقدام پیش‌بینی شده که در راس آن در اختیار گرفتن کامل تنگه هرمز است که با این اقدام اجازه هیچ‌گونه حرکتی را به هیچ‌کسی نخواهیم داد و در این خصوص تاکنون چندین رزمایش انجام داده‌ایم. بنابراین بی‌شک با اجرای هر یک از برنامه‌ها، دشمن در ابتدای هر اقدامی به زانو در خواهد آمد.

وی با تشریح طرح دوم افزود: تمامی پایگاه‌های نیروهای آمریکایی در افغانستان و عراق را به‌طور دقیق زیر نظر داریم بنابراین با کوچکترین اقدامی علیه کشورمان نیروهای مستقر در این پایگاه‌ها را فلج ساخته و اجازه هیچ‌گونه اقدامی به آنها نخواهیم داد.

سردار شادمانی با اشاره طرح سوم گفت: اسرائیل حیاط خلوت آمریکا است بنابراین آسایش این حیات خلوت را از بین خواهیم برد و آمریکا و اسرائیل نیز خوب می‌دانند که این توانایی را داریم.

رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: امروز تمامی نیروهای مسلح در آمادگی کامل در اختیار فرماندهی کل قوا هستند و هر زمان که ایشان فرمان دهند آماده جانفشانی در راه انقلاب هستند.

وی با اشاره به سالروز آزاد سازی پاوه گفت: حماسه پاوه در تاریخ ایران اسلامی برای همیشه ثبت شده و ایرانیان برای همیشه قدردان مردم این شهر خواهند بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین