کد خبر: ۱۰۶۱۷۷
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۸:۱۹
علی لاریجانی، در نشست دولت و مجلس:

برنامه پنجم توسعه می‌تواند مبنایی برای حرکت به سمت توسعه باشد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس مجلس با تقدیر از همکاری دولت و کمیسیون تلفیق مجلس جهت تصویب برنامه پنجم توسعه گفت: برنامه پنجم توسعه می‌تواند مبنایی برای حرکت به سمت توسعه باشد. 

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی یکشنبه‌شب در نشست مشترک دولت و مجلس با تقدیر و تشکر از احمدی‌نژاد و هیأت وزیران که در این نشست حضور یافتند گفت: بحث‌هایی که در این نشست مطرح شد بسیار جدی و دقیق بود و باید با یک رویکرد سالم به‌دنبال پیدا کردن راه حلی برای رفع مشکلات بود.

وی افزود: مباحث خصوصی‌سازی و نحوه اجرای دقیق قانون، مسائل فرهنگی، مسائل مربوط به کشاورزی دغدغه‌هایی بود که در این نشست مطرح شد که برای توسعه کشور بسیار مفید است.

رئیس مجلس با تاکید بر اینکه حسن نیت از نحوه بیان مطالب قابل مشاهده بود، گفت: این مسائل در همان مسیری که مقام معظم رهبری مطرح کردند طرح شد و ما باید در مسیر وحدت نظام گام برداریم.

لاریجانی با اشاره به سیاست‌های کلی نظام که از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام مشخص و به تایید مقام معظم رهبری رسیده است، گفت: مشق ما باید در تحقق این اهداف و سیاست‌های نظام باشد که بخشی از آن جزء وظایف دولت و بخش قانون‌گذاری آن نیز مربوط به مجلس است.

وی با تاکید بر اینکه نشست‌های مشترک دولت و مجلس باید در جهت رفع اختلاف‌نظرها باشد، گفت: همان‌طوری که رئیس جمهور اعلام کردند اختلاف‌نظرها می‌تواند به بحث گذاشته شود و در این جلسات در جهت رفع آن گام برداشته شود.

رئیس مجلس اضافه کرد: من توصیه رهبر معظم انقلاب در این شرایط را بسیار به موقع و لازم و مفید می‌دانم و امیدوارم که این نشست شروعی برای رفع اختلاف‌نظرها و تحقق وحدت باشد.

لاریجانی از همکاری دولت و کمیسیون تلفیق مجلس جهت تصویب برنامه پنجم توسعه تقدیر و تشکر کرد و گفت: برنامه پنجم توسعه می‌تواند مبنایی برای حرکت به سمت توسعه باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین