کد خبر: ۱۰۶۴۱۵
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۰

نويسنده داستان‌هايی جنايی، «پلاک» را منتشر كرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «دیوید روزنفلت» كه برای خلق شخصیت «اندی كارپنتر» وكیل مدافع علاقه‌مند به سگ‌ها در تمام داستان‌های مرموزش شهرت دارد، این بار كتاب «پلاک» را به طرفداران ژانرهای رمز‌آلود و اكشن عرضه كرد.

كتاب «پلاک» اثر «دیوید روزنفلت» داستان مردی به نام بیل است كه سابقا به عنوان یكی از سربازان ارتش ایالات متحده در عراق طی عملیاتی تروریستی یكی از پاهایش را از دست می‌دهد. بدین ترتیب وی به همراه سگش «میلو» یاد می‌گیرند كه برای زنده‌ ماندن چیزی هایی را كه لازم دارند، بدزدند.

هنگامی كه مافوق سابقش طی مبادله اطلاعات سری به قتل می‌رسد، میلو كه در محل وقوع جنایت حضور داشت، برگه‌های اطلاعات سری را بر می‌دارد و آن‌ها را در مكانی پنهان می‌كند. پس از آن بیلی سر از زندان در می‌آورد و میلو نیز در یك قفس به صورت 24 ساعته تحت مراقبت قرار می‌گیرد.

بیلی كه می‌پندارد به آسانی تبرئه خواهد شد، از كارپنتر تقاضا می‌كند تا با قبول مسوولیت پرونده میلو آن را آزاد كند، اما وقتی بیلی متوجه می‌شود كه شواهد به‌دست آمده كاملا بر محكومیت وی دلالت دارد، از كارپنتر می‌خواهد تا پرونده او را نیز به‌دست بگیرد.كارپنتر و بیلی باید دریابند كه میلو اطلاعات سری را كجا مخفی كرده و مفاد اطلاعات چه بوده است. در این میان قاتل اصلی می‌كوشد تمام شاهدان و افرادی كه می‌توانند بیگناهی بیلی كارپنتر را ثابت كنند، از بین ببرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، انتظار می‌رود این كتاب مورد پسند مخاطبانی قرار گیرد كه از داستان‌های حادثه‌ای و قضایی لذت می‌برند. یكی از ویژگی‌های كتاب روزنفلت سبك تعلیق همراه با طنز آن است.

وی كه عمیقا به حیوانات اهلی به‌خصوص سگ‌ها علاقه‌مند است، به همراه همسرش یك مركز حمایت و نگهداری از سگ‌ها تاسیس كرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین