کد خبر: ۱۰۶۴۴۳
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۹:۴۶
لاریجانی، رئیس قوه قضائیه:

ارتقاء وضعیت بودجه‌ای قوه‌قضاییه نیازمند توجه ویژه مجلس است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس قوه قضاییه در دیدار با جمعی از اعضای فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت تقویت انسجام و همدلی قوای سه‌گانه و مسئولان کشور، تعامل بیش از پیش نمایندگان مجلس شورای اسلامی با قوه قضاییه در چارچوب شناخت مسائل و مشکلات دستگاه قضایی و تلاش به منظور رفع این مشکلات را خواستار شد. 

لاریجانی با تقدیر از مواضع مناسب و شجاعانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در قبال مسائل داخلی و بین‌المللی گفت: اتخاذ مواضع مناسب و تصویب قوانین مورد نیاز در مسائل داخلی و مواضع بین‌المللی کشورمان نشان از شناخت و تسلط آنان بر مسائل دارد و امیدواریم با همین آگاهی و درایت و اخلاص، مجلس شورای اسلامی تامل بیشتری در خصوص مسائل ومشکلات قوه قضاییه داشته باشد. 

وی ارتقاء وضعیت بودجه‌ای قوه‌قضاییه و تکمیل نیروی انسانی دستگاه قضایی را از جمله مسائلی دانست که نیازمند توجه ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی است. 

رئیس قوه قضاییه برگزاری نشست‌های مشترک میان نمایندگان و کمیسیون‌های مختلف مجلس با مسئولان قضایی را برای دست‌یابی به راه‌حل مشکلات، مفید و لازم ارزیابی کرد. 

لاریجانی همچنین با تقدیر از اعضای فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی زنده نگه‌داشتن یاد و نام و خاطره شهدا را در هر جایگاه و مقامی ضروری برشمرد. 

در این دیدار نمایندگان حاضر در جلسه با ابراز خرسندی از انجام چنین ملاقات‌هایی، به بیان مواضع خود در قبال مسائل مختلف و نحوه ارتقاء همکاری بین قوا پرداختند و بر آمادگی مجلس در گسترش تعامل با دستگاه قضایی و نیز حمایت از اقدامات قاطع و قانونی قوه‌قضاییه تاکید کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین