کد خبر: ۱۰۶۴۴۵
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۰:۱۱
بیانیه مجمع مدرسین و محققین در واکنش به دروغ سازی‌های جدید

تکذیب انتساب صفحه فیس بوک به موسوی تبریزی و مطالب مندرج در آن

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در واکنش به فعالیت صفحه فیس‌بوک سید حسین موسوی تبریزی، دبیر مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم و درج مطالب "کذب" و خبرسازی در آن شبکه، این تشکل اصلاح‌طلب، ضمن تکذیب مطالب دروغ مندرج در آن صفحه، انتساب آن به موسوی تبریزی را رد کرد.

به گزارش سایت رسمی «مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم»، بیانیۀ منتشره توسط دبیرخانۀ این تشکل اصلاح‌طلب که روز چهارشنبه سوم شهریورماه روی خروجی قرار گرفته، خاطرنشان می‌سازد "به اطلاع کاربران اینترنت و شبکه‌های مجازی می‌رساند که در شبکه فیس‌بوک وب و صفحه ویژه‌ای تحت عنوان سید حسین موسوی تبریزی، دبیر مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم و از اساتید درس خارج حوزه علمیه قم طراحی شده است که مطالبی از قول ایشان و به نام ایشان منتشر می‌نمایند.

شواهد و مدارک موجود همه حکایت از این دارد که این‌گونه تحرکات مذبوحانه و شناخته شده از سوی جریانات ناکام و شکست خورده و سرخورده‌ی تمامیت‌خواه و فاقد پایگاه اجتماعی صورت می‌گیرد تا وجهه و چهره شخصیت‌های با نفوذ اصلاح‌طلب را مخدوش و تخریب نماید.

این‌گونه تحرکات که هر روزه در نظام رسمی اطلاع‌رسانی مکتوب نیز شاهد آن هستیم هویت‌های قابل شناسایی دارند. ستادهای خبرسازی و ترویج دروغ تحت عنوان خبرگزاری و خبرسازی با استفاده از امکانات عمومی و صرف میلیاردها تومان ... سیاست‌های تخریبی وجهه اصلاح‌طلبان و منتقدان را در برنامه دارند، در حالی‌که طرف مقابل هیچ‌گونه امکان دفاع و پاسخ‌گویی مناسب را ندارد و در شبکه مجازی که امکان شناسایی و پاسخ‌گویی مستقیم وجود ندارد دست ستاد‌های دروغ‌ساز بازتر می‌باشد و همان جریانات در این شبکه با امکانات فراوانی که در اختیار دادند در پروژه تخریب اطلاح‌طلبان فعال می‌باشند.

صفحه وب منسوب به سید حسین موسوی تبریزی در فیس‌بوک نمونه‌ای از این جریان است.

دبیرخانه مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم ضمن تکذیب مطالب دروغ و خلاف واقع این صفحه وب، تلفن اعلام شده را نیز غیر واقعی اعلام می‌دارد و مجمع نیز، اینگونه تحرکات را در راستای پروژه مدیریت شده جهت تخریب پایگاه اجتماعی و سیاسی اصلاح‌طلبان می‌داند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین