کد خبر: ۱۰۶۵۶۷
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۶

قلعه‌نویی: هواداران استقلال خوب جواب 17جامم را دادند

90 به فوتبال ضربه می‌زند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: از همه تشکر می‌کنم که اینگونه پاسخ 17 جامی که برای آنها آوردم را دادند، دست‌شان درد نکند! 

امیر قلعه‌نویی که پس از شکست 4 بر 3 جمعه شب تیمش برابر استقلال در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه آزادی با خبرنگاران گفت‌و گو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: به هر حال من برای استقلال 17 جام آورده‌ام و در لیگ برتر هم 5 عنوان داشته‌ام که هواداران استقلال با توهین‌هایی که کردند جوابم را دادند.

وی در ارزیابی‌اش از دیدار دو تیم استقلال و سپاهان گفت: هر دو تیم فوتبال سطح بالایی را ارائه کردند و فکر می‌کنم در 10 سال اخیر چنین فوتبالی را در لیگ شاهد نبودیم. ما در نیمه اول بسیار ضعیف بازی کردیم اما در نیمه دوم بیش از 15 موقعیت برای گلزنی داشتیم و توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: اعتقاد دارم گل چهارم استقلال در شرایطی به ثمر رسید که هیچ خطایی قبل از صحنه گل رخ نداده بود و صحنه ای هم که مشکوک بود اعتقاد دارم توپ از خط دروازه استقلال گذشته بود و صدرصد آن توپ را مدافع حریف از درون دروازه بیرون کشید.

قلعه‌نویی در پاسخ به این پرسش که "وقتی در استقلال بودید و این تیم می‌باخت عوامل پشت‌پرده را در باخت تیم‌تان مقصر می‌دانستید آیا الان هم فکر می‌کنید خط داده‌اند تا علیه شما شعار داده شود، گفت: من آخرتم را به این مسائل نمی‌فروشم و هیچ‌وقت هم کسی را متهم به خط دادن نکرده‌ام.

وی در موردعملکرد خط دفاعی‌اش در این دیدار گفت: وقتی تیم گل می‌خورد یک نفر مقصر نیست. با این حال خط دفاعی ما عملکرد ضعیفی داشت. شاید حضور در بازی‌های مداوم تیم ملی و باشگاهی باعث خستگی آنها شده است و شاید هم غرور کاذب بین بازیکنان خط دفاعی وجود دارد که باید آن‌را برطرف کنیم.

امیر قلعه‌نویی در مورد ثابت نشستنش بر روی نیمکت در طول 90 دقیقه گفت: این موضوع هیچ ربطی به استقلال نداشت و در سایر دیدارها هم همین‌طور رفتار می‌کنم. من برای این دیدار دلایل و اعتقادات خودم را داشتم به همین خاطر روی نیمکت نشستم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر ما در همه بازی‌ها 50 درصد بازی نیمه دوم برای استقلال را به نمایش بگذاریم شک نداشته باشید که تیم ما قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد برگزاری اردوی تیم ملی و رفتن ملی‌پوشان این تیم گفت: قبول کنید که تمرین کردن با 12-13 بازیکن برای ما خیلی سخت است. با این حال تیم ملی است و باید به آن کمک کرد. ما انتقادمان به دو هفته ابتدایی لیگ بود که تیم ملی به اردوی اتریش رفت و به تیم‌ها لطمه زد.

امیرقلعه‌نویی سپس به انتقاد از برنامه 90 پرداخت و گفت: فکر می‌کنم برنامه 90 دارد به بیراهه می‌رود و تنها به حاشیه و جنجال می‌پردازد. با این روند این برنامه به فوتبال ایران لطمه می‌زند و هیچ کاری ندارد بجز دعوا انداختن بین اهالی فوتبال.

وی خاطرنشان کرد: وقتی عادل فردوسی‌پور مرا به برنامه‌اش دعوت کرد بدون اینکه بگوید موضوع و محتوای برنامه چیست 3 نفر را گذاشت تا مرا بکوبند و با 7-8 خبرنگار هم مصاحبه کرده بود که همه مرا کوبیدند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: من از مسئولان سازمان لیگ خواسته بودم دیگر میکروفن این برنامه را در نشست خبری‌ام راه ندهند. با این حال از این به بعد نه دیگر با این برنامه مصاحبه می‌کنم و نه دیگر به 90 می‌روم. این برنامه راهش را گم کرده است و فقط قصد ضربه زدن به فوتبال را دارد.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان از هفته هفتم دهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر جمعه شب با پیروزی 4 بر 3 آبی‌پوشان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین