کد خبر: ۱۰۶۶۳۵
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۲

‌بروجردی: از پست جديد مشايی نگرانم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از نگرانی‌های موجود در اعضای این کمیسیون در زمینه انتصاب رحیم مشایی به عنوان نماینده ویژه رئیس‌‌جمهوری در امور خاورمیانه خبر داد.
 
علاء الدین‌بروجردی صبح شنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان لرستان در پاسخ به سئوالی پیرامون انتصاب مشایی به عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در امور خاورمیانه، اظهار داشت: نگرانی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در این زمینه به دلیل تعدد مشاغل و عدم تخصص رئیس دفتر رئیس‌جمهوری است.
 
وی با تاکید بر اینکه انتخاب نمایندگان ویژه در دنیا حق رئیس جمهوری و امری متداول است، یادآور شد: ولی در مورد اسفندیار رحیم مشایی بحثی که در کمیسیون امنیت ملی مطرح شده است این بود که افرادی به این مسئولیت‌ها منصوب شوند که در این زمینه تخصص داشته باشند.
 
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با طرح این سئوال که مگر انسان در 24 ساعت چقدر زمان دارد که به همه امور بپردازد، خاطر نشان کرد: تعدد کارهای مشائی این نگرانی را ایجاد کرده است که وی نتواند این مسئولیت را انجام دهد. 

بروجردی همچنین در مورد برخی اظهارات مشایی پیرامون مکتب ایرانی نیز در سخنان کوتاهی یادآور شد: ما هر چه داریم از مکتب اسلام است و اگر امروز ایران در دنیا عزیز است متاثر از مکتب اسلام است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین