کد خبر: ۱۰۶۶۵۶
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۱:۳۵

مشایی: شخصا به دیدار افتخاری می‌روم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پس از آنکه استاد علیرضا افتخاری خواننده ایرانی در مراسم روز خبرنگار احمدی‌نژاد  را در آغوش گرفت، انتقادات زیادی به وی شد.

در همین رابطه و با انتشار گلایه افتخاری از دولت و شخص رئیس‌جمهوری، اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری با وی تماس گرفته و از وی دل‌جویی کرده است و تاکید کرده که شخصا به دیدار افتخاری خواهد رفت اما ظاهرا استاد آواز ایران با این تماس قانع نشده است.

مشایی همچنین گفته است: استاد افتخاری سرمایه موسیقی اصیل و ایرانی کشور است.
وی گفته بود: پس از این پیش آمدها و تبعات بسیاری که برای من و خانواده‌ام به‌وجود آمد، حتی برای یک بار یکی از اطرافیان متعددی که رییس‌جمهور دارد، احوالی از ما نپرسید تا حداقل بدانم کارم درست بوده یا نه اما اکنون می‌گویم نه.

او با بیان اینکه قبل از رفتن از کشور حتما نامه‌ای به رییس‌جمهوری و تیم فرهنگی دولت می‌نویسد و گلایه‌هایش را با ایشان مطرح می‌کند، به برخی از مفاد این نامه اشاره کرد و گفت: در این نامه خطاب به رییس‌جمهور خواهم نوشت که شما حتما در جریان آن چه برای من پیش آمد قرار گرفته‌اید، اما هیچ واکنشی نشان ندادید.

افتخاری چنانچه در مصاحبه اخیر خود عنوان کرده تنها قصد ادای احترام به برگزار کننده مراسم را داشته و این ادب برای همه ایرانیان و دوست‌داران فرهنگ است و به سیاست ارتباطی ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین