کد خبر: ۱۰۶۶۶۸
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۵

علی كريمی: از حمايت دايی تشكر می‌كنم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ علی کریمی گفت: مسبب و باعث و بانی اتفاقات اخیر در استیل آذین را به خدا وامی‌گذارم. 

علی کریمی پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال استیل‌آذین مقابل تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران گفت: آن طور که از تیم ما در این بازی انتظار می‌رفت، نتوانستیم ظاهر شویم. تراکتورسازی واقعا تیم خوبی بود و در لحظاتی از بازی بهتر از تیم ما کار کرد. آن‌ها گلی را وارد دروازه ما کردند و ازآن هم تا پایان مسابقه محافظت کردند. تیم ما عملکرد خیلی خوبی نداشت و در نهایت بازنده شدیم. 

او درباره تاثیر حضورش در این مسابقه برای استیل آذین گفت: این طور که برخی می‌گویند، با حضور کریمی استیل آذین خیلی بهتر بازی می‌کند، نیست. من هم مانند سایر بازیکنان هستم اما به هر حال یک سری اتفاقات در مدت اخیر برای استیل آذین افتاد که مسبب و باعث و بانی آن را به خدا وامی‌گذارم چرا که این اتفاقات بر شرایط استیل آذین طی این هفته‌ها تاثیرگذار است. به هر حال اتفاقات باعث شد، استیل آذین چند هفته‌ای خوب نتیجه‌ نگیرد و دو باخت پیاپی را متحمل شده است. 

کریمی همچنین از حمایت دایی از وی در اتفاقات اخیری که برایش رخ داد تشکر کرد و گفت: از دایی برای حمایتی که از من داشت، تشکر می‌کنم. او در این مقطع لطف کرد و چنین حمایتی را داشت. دایی همیشه بازیکن بزرگی بوده است. در مقطع اخیر پیشنهاد بازی کردن در پرسپولیس هم به من داده شده بود، اما به هر حال شرایط به‌گونه‌ای پیش رفت که اکنون در استیل‌آذین بازی می‌کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین