کد خبر: ۱۰۶۶۹۲
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۶

سرقت کابل برق در تهران بیداد می‌کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: سرقت کابل‌های برق در شهر تهران بیداد می‌کند. 

سید محمد هاشمی در همایش اصلاح الگوی مصرف برق با همکاری شورایاران شهر تهران گفت: متاسفانه سرقت کابل برق برای سارقان به سادگی امکان‌پذیر است. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ همچنین با اشاره به افزایش مصرف برق در کشور و به ویژه در شهر تهران افزود:‌ در شهر تهران ۱۹هزار میلیون کیلووات ساعت انرژی مصرف و به ازای آن 7 میلیون و ۶۰۰ هزار تن گاز co2 تولید می‌شود که برای جذب آن ۷۵۰ میلیون درخت در شهر لازم است. 

سید محمد هاشمی گفت:‌ در تهران به طور متوسط در هشت ماه از سال بیشتر از 2 هزار و ۵۰۰ مگاوات برق مصرف می‌شود که این میزان در دو ماه دیگر به 3 هزار و یک ماه و 20 روز دیگر به 3 هزار و ۵۰۰ مگاوات می‌رسد. 

هاشمی ادامه داد:‌ ده تا ۱۲ روز باقیمانده سال نیز مصرف برق بین ۳۵۰۰ مگاوات تا ۴ هزار مگاوات می‌رسد که این نشان دهنده بالا رفتن مصرف در کشور است. 

وی یک سوم مصرف برق را مربوط به دستگاه‌ها و وسایل سرمایشی دانست و گفت: لامپ‌های پرمصرف نیز بخشی مهمی از مصرف انرژی شهر را شامل می‌شود.
 
مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران خطاب به شورایاران شهر تهران گفت: با همکاری شورایاران و ارتباط تنگاتنگ آنان با تجار و کسبه و فروشندگان مواد غذایی می‌توان مصرف برق را کاهش داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۸
0
0
سرقت کابل برق سازمانی در اهواز هم بیداد می‌کند که جدیدن کابل‌های روکشدار نصب کردن که باعث شده برق کمتری مصرف شود!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین