کد خبر: ۱۰۶۷۸۷
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۲

شهرداری پارچه‌های عزاداری را جمع کرد!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تا لحظه مخابره خبر حضور هیأت‌های مذهبی و مشتاقان به اهل بیت عصمت و طهارت در میدان امام حسین ساری، رو به افزایش است.

در آستانه فرارسیدن شب‌های قدر، شهرداری ساری در اقدامی عجولانه اقدام به جمع آوری پارچه‌های مراسم عزداری شب‌های قدر کرده است.

جمعی از فعالان هیأت‌های مذهبی شهرستان ساری عصر یکشنبه با حضور در مقابل ساختمان شهرداری ساری از اقدام عجولانه و غیرقابل دفاع شهرداری مرکز استان در راستای جمع‌آوری پارچه‌های مراسمات عزاداری شب‌های قدر انتقاد کردند.

این عده با اشاره به اینکه اعضای هیأت‌های مذهبی ساری با هزینه شخصی علاقمندان اهل بیت عصمت و طهارت اقدام به خریداری و نصب پارچه‌های سیاه عزاداری حضرت امیرالمومنین(ع) در سطح شهر کرده‌اند، اظهار داشتند که شهرداری ساری برای دومین بار در هفته جاری اقدام به جمع‌آوری این پارچه‌ها کرده است.

یوسف بارانی، رئیس شورای هیأت‌های مذهبی شهرستان ساری که در جمع مسئولان هیأت‌های مذهبی حضور داشت، گفت: شهرداری ساری از 3 سال گذشته تاکنون در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و شب‌های قدر این اقدام ناشایست را صورت می‌دهد.

وی افزود: علیرغم اینکه معاون استاندار و فرماندار ساری اجازه نصب اعلانات و پارچه‌های مراسمات شب‌های قدر را به هیأت‌های مذهبی ساری داده‌اند شهردار مرکز استان با دستور به واحد زیباسازی خود اقدام به جمع‌آوری این اقلام مذهبی از سطح شهر برای بار دوم در سه شب گذشته کرده است.

بارانی اظهار داشت: درصورتی که شهرداری ساری نسبت به رفع مشکل هیأت‌های عزدارای مرکز استان گامی اساسی صورت ندهد هیأت‌های مذهبی شهرستان صبح فردا در حرکتی این اقدام شهرداری را محکوم خواهند کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین