کد خبر: ۱۰۶۸۶۱
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۰:۱۷

766 نفر از توزیع‌کنندگان مواد مخدر بازداشت شدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده انتظامی استان تهران با اعلام اجرای دهمین مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان تهران، گفت: در این راستا 766 نفر از توزیع کنندگان و قاچاقچیان موادمخدر دستگیر شدند. 

سردار علیرضا اکبرشاهی در این‌باره اظهار کرد: با آغاز ماه مبارک رمضان، دهمین مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان تهران با هدف دستگیری فروشندگان خرد موادمخدر ، جمع آوری و هدایت معتادان پرخطر به مراکز درمانی به اجرا درآمد. 

وی با اشاره به دستگیری 766 نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر و معتادان پر خطر گفت: در طول اجرای این طرح 29 قاچاقچی، 262 توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شدند. همچنین 475 نفر معتاد پرخطر جمع‌آوری و برای مداوا به مراکز درمانی تحویل داده شدند. 

فرمانده انتظامی استان تهران با اشاره به کشف بیش از 42 کیلوگرم انواع موادمخدر در اجرای این طرح، گفت: در زمان اجرای طرح دستگیری فروشندگان مواد مخدر، جمع‌آوری و هدایت معتادان پرخطردر سطح استان تهران، 42 کیلو و 694 گرم انواع مواد مخدر از جمله 39 کیلو و 263 گرم تریاک، یک کیلو و 199 گرم هروئین، 703 گرم حشیش، یک کیلو و 311 گرم شیشه و 218 گرم از انواع دیگر مواد مخدر کشف‌و ضبط شد. 

سردار اکبرشاهی اجرای این طرح را موفقیت‌آمیز خواند، گفت: با توجه به رضایت شهروندان و در خواست تداوم آن در طول سال، مراحل جدید اجرای این طرح‌ها در روزهای آتی در دستور کار ماموران انتظامی قرار می‌گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین