کد خبر: ۱۰۶۹۳۸
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۱
در پی خروج 7 واگن باری در محور تهران - جنوب در محدود ایستگاه دورود

معطلی 3500 مسافر قطار در ایستگاه اندیمشک

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به دلیل خروج 7 واگن باری در محور تهران - جنوب در محدود ایستگاه دورود به اندیمشک 6 قطار مسافربری متوقف شده‌اند.

مسئول روابط عمومی راه آهن لرستان در این رابطه در سخنانی اظهار داشت: حوالی ساعت 10 صبح امروز 7 واگن باری از خط خارج شد که این امر موجب مسدود شدن محور تهران - جنوب شده است.

حسین علی مریدی تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده پیش‌بینی می‌شود محور یاد شده تا ساعت 22 امشب مسدود باشد.

وی با تاکید بر اینکه این حادثه تلفاتی نداشته است، عنوان کرد: واگن‌های باری خارج شده از خط حامل مواد اولیه فولاد و پودر سنگ بوده‌اند.

مسئول روابط عمومی راه‌آهن لرستان با بیان اینکه در حال حاضر قطارهای مسیر اهواز به تهران متوقف شده‌اند، افزود: هم اکنون 4 قطار مسیر اهواز - تهران و یک قطار مسیر اندیمشک - تهران و یک قطار مسیر اهواز - مشهد در ایستگاه اندیمشک متوقف شده است.

مریدی از لغو حرکت قطار محلی اندیمشک - دورود خبر داد و بیان داشت: هم اکنون بیش از 3 هزار و 500 مسافر در ایستگاه اندیمشک معطل هستند.

وی به وضعیت قطارهای برگشت مسیر تهران - جنوب نیز اشاره کرد و گفت: اولین قطار این مسیر ساعت 6 عصر حرکت می‌کند که امیدواریم مشکلی برای تردد این قطار وجود نداشته باشد.

مسئول روابط عمومی راه‌آهن لرستان با اشاره به بسیج همه امکانات و کارکنان راه‌آهن لرستان، افزود: در حال حاضر کار بازگشایی مسیر به وسیله دو دستگاه جرثقیل در حال انجام است.

وی محل دقیق حادثه را ایستگاه تنگ 5عنوان کرد و گفت: امید می‌رود امشب مسیر برای تردد قطارهای مسافربری باز شود در غیر این صورت مسافران با اتوبوس جابه‌جا خواهند شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین